ÖvrigtSkitsnack/MSN-tråden

sjukt, tredje dagen i rad, som jag helt random tittar på klockan exakt 13:37. Öht inte haft någon tanke på tiden iaf de två timmarna före.

Spooky shit
Ursprungligen postat av mooltipahs
sjukt, tredje dagen i rad, som jag helt random tittar på klockan exakt 13:37. Öht inte haft någon tanke på tiden iaf de två timmarna före.

Spooky shit
Utöka citat
Sjukt att man blir förvånad och glad varje gång det händer. 10:10, 11:11 är inget emot en riktigt 13:37
10:10 11:11 aint got shit on 13:37 !

legit  tre dagar irad. Det hände igår, andra gången, jag tänkte lol. Nu satt jag här o fixa med mina vinylskivor. Inte en klocka i sikte, fäller upp laptopen och vad ser jag. 13:37. det är så jävla coolt, det här händer inte

4.20 nice.

Inte rört på snart 8 mån. Och kommer troligtvis aldrig göra igen!
Senast redigerad av mooltipahs den 12 augusti 2017 16:35.
ser flera gånger i veckan 14.47 och har gjort det sen jag typ gick i åttan. så jävla störigt
Ursprungligen postat av BIG_JIM_RENNIE
ser flera gånger i veckan 14.47 och har gjort det sen jag typ gick i åttan. så jävla störigt
Utöka citat
"Mark 14:47New International Version (NIV)

47 Then one of those standing near drew his sword and struck the servant of the high priest, cutting off his ear."

Något vill att du ska göra en Van Gogh på kyrkans vaktmästare
Eeeehh då blir ju det jag
Senast redigerad av Boba den 12 augusti 2017 17:55.
regnet just nu är heeelt sjukt
inte ens regn, mer som en vertikal flod
Här är det sån härlig höstvärme, varit så till och från de senaste dagarna. 14 grader typ. 

100% den sämsta sommaren någonsin.
skåne o danmark har fått sämre väder verkar det som. meanwhile har stockholm ovanligt lite regn.
vart omkring bor du egentligen om man får fråga? har inte riktigt koll insåg jag nu, tänkt du bor i skåne typ?
Senast redigerad av mooltipahs den 13 augusti 2017 15:28.
Naj strax söder stockholm.

😅
men vem ska man tafsa på om det är inga brudar där hallå
vaddå att ta en bro lite på skinkan är väl ba sånt man gör när sabaton spelar lix. no homo
Pitbull? :)
jag vet vem det är, vet inte vad den gemensamma nämnaren med övriga band är bara.
haha skrattar fortfarande åt ta en arboga i bare knuckle fist området
Ursprungligen postat av de_leon
jag vet vem det är, vet inte vad den gemensamma nämnaren med övriga band är bara.
Utöka citat
Hjärndöd dudebromusik?
Timber är väl iofs en floor filler.
Jag förstår inte alls vad du är ute efter.
basically att Pitbulls musik uppskattas lika mycket av tjejer som dudes.
Säg som det är, din tjej har en Pitbull-tatuering i svanken.
trodde bara dudes hade de :S
jag är tjej och uppskattar därmed pitbulls musik så pass mycket att jag ska namnge min nya kattunge pitbull.
Default avatar

« Tillbaka till Off-topic