ÖvrigtSkitsnack/MSN-tråden

lol körde hem för inte så länge sedan och det gick finfint med vinterdäck men sedan när jag skulle promenera bort för att hämta ett paket så kunde jag knappt promenera dit.
Ursprungligen postat av Giffox
lol körde hem för inte så länge sedan och det gick finfint med vinterdäck men sedan när jag skulle promenera bort för att hämta ett paket så kunde jag knappt promenera dit.
Utöka citat
Bilarna här i tallkrogen hade en stoppsträcka på typ 20 meter när de bara kröp fram. Tog aldrig stopp, bara gled och gled och gled :D
Bromsar väl aldrig ändå när man har en jagga höhö
Senast redigerad av Boba den 15 november 2017 09:49.
Får man slänga grus på vägen när man är under 40? Gjorde iallafall det förut, kände mig som en hjälte
Ursprungligen postat av sajv4H
Får man slänga grus på vägen när man är under 40? Gjorde iallafall det förut, kände mig som en hjälte
Utöka citat
Nej för fan. Finns folk som jobbar 24/7 med att städa upp det du slängt ut och lägga det i de där märkliga sandbehållarna som står längst med vägen.
Ursprungligen postat av Jackie
Nej för fan. Finns folk som jobbar 24/7 med att städa upp det du slängt ut och lägga det i de där märkliga sandbehållarna som står längst med vägen.
Utöka citat
Just det. Det är isis som ställer ut dem va?
Nej, sandfolket.
Helsike höll på att vurpa pga trottoaren på en fläck var som skridskobana. 
The legends are true!
Det där är livsfarligt! Jag minns fortfarande vurpan jag gjorde för 2 vintrar sedan då jag gick med en kompis på en trottoar i en mindre backe. Gick på en fläck som var blankhal och la mig horisontellt i luften och slog bakhuvudet i marken utan att hinna ta emot med något alls. Kompisen titta helt förskräckt på mig.

Som tur var gick jag med en extremt tjock dunjacka med en tjock hätta, som flög upp och täckte bakhuvudet. Annars hade jag antagligen spräckt bakhuvudet. Usch!
Nu blev du bara lite knas i bollen istället.
Ska hon cringe rappa om SD med en Bårdspelande cello I bakgrunden?
Senast redigerad av rhymez den 15 november 2017 18:37.
Ursprungligen postat av ctrlalttdc
@multifaros spelar du in musik för silvana? Vad i helv @Jackie
Utöka citat

Haha
Ja, jag spelade bas på hela hennes senaste album och vi har spelat live på några specialgigs. 
Det är jobb dude
/Mr. Humble Brag
det va tdc som tog upp det din jävla ärthjärna
much obliged
ops
Senast redigerad av mazerfaka den 15 november 2017 23:42.
Grattis till likeraketen 2 cellos 1 bård
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...m-glosa-i-laxa

– Läraren försvarade sig genom att säga att hon själv inte använder sig av det ordet men att andra människor kanske gör det, så då kan det vara bra att kunna ordet, säger Ahmed Osman.

lol
Senast redigerad av JFG den 16 november 2017 09:39.
Alltså, tror man att man ska komma undan med det där?
Ursprungligen postat av JFG

– Läraren försvarade sig genom att säga att hon själv inte använder sig av det ordet men att andra människor kanske gör det, så då kan det vara bra att kunna ordet, säger Ahmed Osman.

lol
Utöka citat
Herregud. Vad är det för fel på folk?
@spindel citatfunktionen är ju helt paj. hela inlägget citeras trots att man ba väljer ut en viss del
Ursprungligen postat av JFG

lol
Utöka citat
vad är det ens för ämne och vad är sambandet mellan orden?
Ursprungligen postat av multifaros
Det är jobb dude
Utöka citat
Messade min kompis Silvana detta uttalande
beställde onlinepizza och utköraren dök upp med Muskler som efternamn på truecaller, wat
Ursprungligen postat av empo
beställde onlinepizza och utköraren dök upp med Muskler som efternamn på truecaller, wat
Utöka citat
Ändå varit mer nice om hon kommit med efternamnet Knullare
Slänger ur mig en vild fan theory att @danne_psn är @Kaithens konto
Default avatar

« Tillbaka till Off-topic