ÖvrigtSkitsnack/MSN-tråden

Ok, cornu lägger ryssofobin åt sidan o skriver som det är :O
en man bredvid mig på bussen nu som pratar ryska. rätt säker på att vi redan är ocuckperade
De ska inte ockupera, snarare uncucka.
Ursprungligen postat av GESSY
ocuckperade
Utöka citat
damn son
Ursprungligen postat av Giffox
De ska inte ockupera, snarare uncucka.
Utöka citat

genom att sprida ryska värderingar?
Da 
http://www.independent.co.uk/news/wo...-a8096496.html

Mercedes Grabowski, a.k.a. August Ames, har begått självmord, ytterst p.g.a. vidriga SJW's som helt enkelt inte kan hålla sina vidriga åsikter för sig själva. Hon varnade via twitter kvinnliga kollegor som skulle arbeta tillsammans med en manlig porrskådespelare som även deltar i homosexuell porr, då den homosexuella, manliga porrindustrin uppenbarligen inte följer samma rigorösa säkerhetskontroller som den heterosexuella motsvarigheten. Hon var inte heller direkt otydlig med att det är denna aspekt av den homosexuella porrindustrin som är problemet och ingenting annat.

Homofobiskt, tyckte alla duktiga SJW''s, vilket man med besked lät henne veta. Fy fan.
SJWs - August Ames 1 - 0
Hon snackade ingenting om "säkerhetskontroller" I sina tweets. Det hon sa va att bögporr = hiv, ligga med kille som gör bögporr = hiv.

Tragiskt av vad som hänt oavsett, men jag tror inte ett twitterbråk får en att vilja ta sitt liv. Porrbranchen är fylld med massa trasiga själar.
Fan vad tragiskt. Sjukt.
"She posted her last tweet the next day which simply read "f*** y'all.""

Ser ut som att hon tog åt sig som fan av allt hat på twitter. Förmodligen droppen som fick bägaren att rinna över.
Japp kanske var droppen men folk som gör porr har oftast haft väldigt trasig uppväxt, missbruk och är ofta mentalt instabila. Tror det är en större anledning till hennes självmord än ett twitter bråk. Att skylla självmordet på twitterbråket och aldrig ta upp hur ofta det här händer porrbranchen är bara oärligt.

Var ju nån porrstjärna som dog 35 år gammal för nån månad sen.
Senast redigerad av rhymez den 7 december 2017 19:04.
görs det fortfarande långfilmsporr?
Ursprungligen postat av rhymez
Japp kanske var droppen men folk som gör porr har oftast haft väldigt trasig uppväxt, missbruk och är ofta mentalt instabila. Tror det är en större anledning till hennes självmord än ett twitter bråk. Att skylla självmordet på twitterbråket och aldrig ta upp hur ofta det här händer porrbranchen är bara oärligt.

Var ju nån porrstjärna som dog 35 år gammal för nån månad sen.
Utöka citat
Det har du helt rätt i. Väldigt många har en trasig bakgrund eller traumatiska upplevelser. Ja Shyla Stylez hittades tydligen död. Hon var väldigt stor för några år sedan och nu död vid 35? Måste nästan ha varit drogrelaterat tänker jag.
görs det fortfarande långfilmsporr?
Utöka citat

När såg du senast porr?
Görs Ridskolanfilmerna fortfarande?
tyckte att 290 filmer för en 23-åring lät helt sjukt å sen kom jag på att det förmodligen mest var klipp å sen ba ”eller är det BARA klipp?”
Utöka citat
Finns en tvåa också tror jag! Du har lite att kolla ikapp så jag kan ge lite input på vad du missat vid behov.

Blev mer illa berörd av det här än vad jag hade trott. Självmord i unga år är så tragiskt.
Senast redigerad av Jackie den 7 december 2017 19:16.
Ursprungligen postat av Immunoglobulin
http://www.independent.co.uk/news/wo...-a8096496.html

Mercedes Grabowski, a.k.a. August Ames, har begått självmord, ytterst p.g.a. vidriga SJW's som helt enkelt inte kan hålla sina vidriga åsikter för sig själva. Hon varnade via twitter kvinnliga kollegor som skulle arbeta tillsammans med en manlig porrskådespelare som även deltar i homosexuell porr, då den homosexuella, manliga porrindustrin uppenbarligen inte följer samma rigorösa säkerhetskontroller som den heterosexuella motsvarigheten. Hon var inte heller direkt otydlig med att det är denna aspekt av den homosexuella porrindustrin som är problemet och ingenting annat.

Homofobiskt, tyckte alla duktiga SJW''s, vilket man med besked lät henne veta. Fy fan.
Utöka citat
tycker synd om dig
tyckte att 290 filmer för en 23-åring lät helt sjukt å sen kom jag på att det förmodligen mest var klipp å sen ba ”eller är det BARA klipp?”
Utöka citat
Förlåt men suck. Your point being? Här är nåt som borde passa dig i vilket fall:
Ursprungligen postat av Box
tycker synd om dig
Utöka citat
Rätt uppenbart att han parodierar en superkorkad Flashbackanvändare?
Ursprungligen postat av Agitopop
Rätt uppenbart att han är en superkorkad Flashbackanvändare?
Utöka citat
ftfy
Lol de där pengarna är borta till nästa generation.
"Tänk om min mamma lärt mig betala räkningen"

G r o w t h e f u c k u p
R
O
W
T
H
E
F
U
C
K
U
P
Skulle kunnat varit jag....

Är väl på samma mentala ålder...
A men du är väl inte data-analfabet @rhymez ? + har ett bankkonto online (lol)?
detta har alltså en vuxen människa författat.

Hittade precis en tjej från lågstadiet på tinder som blev kär i mig för att jag frågade henne om hon ville dansa på jumpan :/

Färdigutbildad marknadsförare.
Ursprungligen postat av rhymez
Färdigutbildad marknadsförare.
Utöka citat
låter dötrist tbh.
Default avatar

« Tillbaka till Off-topic