ÖvrigtSkitsnack/MSN-tråden

sanningen stirrar er i ögonen men ni vågar inte tala om den
ehhh
VEL more like WOKE
:-D
PROBLEMET ÄR MEN
I'd buy that for a dollar.
Gillar ändå högstadieargumenten som fullständigt saknar historisk kontext :-) 5/5 would read again
Om det inte fanns en mans så skulle det inte finnas en quinn eller internet den uppfanns av mens mannen är det första könet tänk på den ett slag
utan män ingen addek tänk på det
isf vill jag ha bort alla män
Vi borde spränga allt och låta lämlarna och bläckfiskarna ta över. Då slipper vi fler addeks
nej, det borde vi faktiskt inte.
Touchscreen i bilar, är inte det rätt konstigt? Det är väl redan olagligt att smsa medan man kör. Att sitta och pilla på en sån här touchscreen är dock framtiden?

Fattar inte hur det/touchknappar verkar trenda. Så värdelöst då man inte känner feedback när man klickar. Är så jävla nice på min gamla rishög då man bara kan känna sig fram till knapparna utan att titta bort från vägen en enda gång, och känner tydligt när man klickar/vrider på knappen.
Haha är du kär i addek lr?
Ursprungligen postat av Gurkvatten
Fattar inte hur det/touchknappar verkar trenda. Så värdelöst då man inte känner feedback när man klickar. Är så jävla nice på min gamla rishög då man bara kan känna sig fram till knapparna utan att titta bort från vägen en enda gång, och känner tydligt när man klickar/vrider på knappen.
Utöka citat

Herre jesus...
Ursprungligen postat av BIG_JIM_RENNIE
Det mesta kan du styra med knapparna på ratten, ez @Gurkvatten
Utöka citat
Lite grejer såklart, men det måste ju vara massa saker man bara gör på skärmen?

Ursprungligen postat av Oddrose

Herre jesus...
Utöka citat
Vad? Är det inte konstigt? Att smsa är ju (helt förståeligt) förbjudet. Inget konstigt där. Du måste ju medge att det finns samma risk för distraktion av att sitta och knappa in en adress, rota runt i spellistor eller dyl på den där skärmen? Eller? Vad tycker du?

Detta tex. känns ju mycket säkrare. Man scrollar runt i menyerna med ratten/knapparna nere vid växelspaken. Då kan man hela tiden titta ut genom rutan, och snegla ner på skärmen (som sitter högt upp vid fönstret) Verkar även ha fysiska knappar för radio osv.
BILTRÅDEN ERA ABER.
ja, man blir förbannad
Seså, ni kanske också kan ta körkort en dag.
Guben kommer behöva ta en sup tidigt idag om folk fortsätter irritera honom
jag behöver inget körkort, jag ska skaffa en christianiacykel att köra runt gammalt skrot och övergivna hundar på.
Ursprungligen postat av Giffox
Seså, ni kanske också kan ta körkort en dag.
Utöka citat
LoL muppigaste humblebragen nånsin + att de förarlösa bilarna är alldeles runt hörnet.
Spränga sundsvall
vilken åpen jävel lär dom sig inte hyfs i djungeln eller?
Shower thoughts incoming:

Är det troligt att folk som inte vill skaffa (egna) barn är mer benägna att hysa samhällsförstörande och allmänt nihilistiska politiska åsikter, eftersom eftermälet trots allt är irrelevant?
ja, du är väl antinatalist?
Default avatar

« Tillbaka till Off-topic