ÖvrigtSkitsnack/MSN-tråden

Var du i en tbana mot fruängen runt kl kvart över 8 och kollade på någon overwatch stream i mobilen? @GESSY
Ursprungligen postat av rhymez
Var du i en tbana mot fruängen runt kl kvart över 8 och kollade på någon overwatch stream i mobilen? @GESSY
Utöka citat
Varför gör du såhär gång på gång?
folk frågar väl sånt här hela tiden?
var de du som satt och manspreada på tuben kl 09:00, @Jackie?
Det maffigaste bland det maffiga. Det tuffaste, mest kaxiga man kan raka sig med. En rakkniv med skaft gjort av äkta mammut. Ett material som går tillbaka 40 000 år i tiden. Det är en bit historia du håller i handen. Något som en gång vandrade på jordens yta och kämpade mot istidens ganska svala temperatur lever nu vidare i din hand när du lugnt och stilla avlägsnar stubben. Här pratar vi om något verkligt unikt. Dovo bifogar till och med ett certifikat som intygar att du just införskaffat en rakkniv i äkta mammut.
@Matgeek
Även detta:
En cut throat är en rakkniv för dig som ser rakningen som en ceremoni, ett sätt att börja dagen på. Den är för dig som njuter av att strigla din kniv tills den blir sylvass och som njuter av att raka med ett precisionsverktyg som ger ett perfekt resultat.

När rakningsritualen är färdig, när ditt ansikte är slätt och din hud är återfuktad på bästa sätt, avslutar du med att du tvättar och torkar din rakkniv och ställer rakkniven i ett anpassat knivställ. Det är viktigt att rakkniven förvaras på rätt sett mellan rakningarna för att undvika eventuella skador som kan komma från yttre påverkan.
Ursprungligen postat av rhymez
Utöka citat
nä d var inte jag. overwatch lol

comics-skägget - 1
overwatch-skägget - 0
Fucking mördar robotar

Go', men jag REAGERAR på färgkoden i kombination med norrland :D
hade locket varit blått istället för svart hade du kunnat gorma JAMTLAND JAMTLAND JAMT Å STÄNDUT när du stoppade i en prilla
Tolkar det som granar o snö aka Norrland.
tolkar det som b a j e n
Ursprungligen postat av Moopey
Tolkar det som granar o snö aka Norrland.
Utöka citat
man behöver inte tolka när det står svart på vitt. för helvete
Ursprungligen postat av BIG_JIM_RENNIE
man behöver inte tolka när det står svart på vitt. för helvete
Utöka citat
Vitt på svart menar du?
Ursprungligen postat av JamesBondJr

Go', men jag REAGERAR på färgkoden i kombination med norrland :D
Utöka citat
Tobbe trollkarl i överläppen
Hasse Johnson , 17 januari 2018
F********** h***** och det sprudlar en smaksensation från en annan dimension i min överläpp. helt m*****. känner norrlands smak av skootrar och ett inslag av renar och älg.
Norrland
norrlääääning, 12 januari 2018
Jag som själv är norrlänning känner igenom mig i denna snusprodukt. Jag ser tillbaks till min barndom där allt vi barn fick att äta var granskott och fjällblommor! Fjällblommans kultur handlar mest om fjällvandring och fjällfiske. Fjällblomman är en vacker skapelse!
Lundgrens
Skånepåg, 12 januari 2018
Lundgrens sviker aldrig, jag är en skånevit snusare, och tänkte jag bara måste testa Norrland, och den satte sig p******, smaken är u*** med en bas av gran, och F**** smak av fjällblommer, denna kommer k**** fler gånger och skifta mellan skåne och norrlands.
Hahaha vad fa-an är det som är censurerat
suger att den bara finns i white. alla vet ju att det bara är stockholmare och andra sörmlänningar som snusar white
Skånepåg, 12 januari 2018

Lundgrens sviker aldrig, jag är en skånevit snusare, och tänkte jag bara måste testa Norrland, och den satte sig penisen, smaken är u*** med en bas av gran, och Fittan smak av fjällblommer, denna kommer kuken fler gånger och skifta mellan skåne och norrlands.

Men u***???
unik?
Ursprungligen postat av danne_psn
Hahaha vad fa-an är det som är censurerat
Utöka citat
fitthelvetes horkuk
mongon
pissröv
urin
Lundgrens, white portion? Var det inte den snusen en del polare bjudit på som jag kallade för glasfiberskit, och som de sedan efter några dosor förstod vad jag menade efter att jag själv endast tagit en påse utav?

Jo det var det.

Portion är en kompromiss jag gladeligen tar, men white, och synnerligen lundgrens white och göteborgs rape är total skit.
fattar att det inte riktigt är vad som händer i tråden just nu men vad är grejen med att väldigt entusiastiskt diskutera snus, alkohol etc? kan haja om man tycker att det är gott men i nittiofem procent av fallen så osar det bara "det här är ett väldigt creddigt intresse just nu"-snubbaura, en vuxen form av högstadiekillarna som diskuterar vilken position som är skönast.
Default avatar

« Tillbaka till Off-topic