BilderSköna bilder-tråden

Så himla inte PK att det hette "kärringracket" förresten. Brukade plocka upp det när jag ville showa.
Hos oss hette det tjejracket (wtf kärringar spelar ej brännboll?). Det var också bättre att missa bollen 100% av gångerna än att ta breda racket och slå underifrån "som en tjej". Kommer också ihåg att vår manliga SO-lärare brukade välja ut en  MVP när det varit klassturneringar och överöste denne med beröm inför alla.

Hände mig en gång och det var sweet tyckte man då
Senast redigerad av Boba den 17 maj 2017 11:36.
dassalocket heter det breda
hittade skåningen
I Småland kallade vi det "mensracket".
skåningar är alltså minst sexistiska i sverige = confimed
Vi kallade det killracket.
kallade det ingenting, jag var för mobbad för att vara med på gympan.
Skojade bara, vi kallade det fitthorakärringjävelsubbalingonveckaracket.
Skolkade alltid från struntämnerna gympa, musik, bild. Gav ju mig ingenting.
ärligt talat verkar inte lektionerna du faktiskt gick på ha givit dig något heller.
Fick betyg för att komma in på gymnasiet lel
öh, jaha?
mfw cucked av skolplikten
Skolkade mycket och satt och sov på lektioner under högstadiet. Hade även nån period i gymnasiet då jag nästan blev av med studiebidraget och fick snacka med rektorn.
Jag var nörd som satt hemma vid datan och ingen verkade tycka det var något konstigt förutom att jag måste vara lat och borde rycka upp mig. Thnx skolväsendet.
själv ligger jag å läser inger christensen. blev dock sugen på att gå ut och mata iväg några tennisbollar nu
ska vi kasta lite american football nån dag?

lwow
kanske varit uppe tidigare men fortfarande skön

nä.

varför filmar man aldrig publiken när de är match här och sätter på musik osv? kanske hade gått att se sport då och snälla inför kisscam med

@mazerfaka 
Han vet hur man faller snyggt!

EDIT: DumPlaying la inte in uppspelningen i videon där jag hade sagt åt DumPlaying att den skulle ligga.

EDIT2: Dvs 1:43 in
Senast redigerad av Mptybottle den 19 maj 2017 02:16.
När började eg Jockiboi spela i blink 182 @mazerfaka ??

Senast redigerad av rhymez den 19 maj 2017 22:48.
Default avatar

« Tillbaka till Off-topic