BilderSköna bilder-tråden

*simma lungt larry-ledmotivet*

confirmed lizard: "I was human"
Senast redigerad av SjuavNio den 14 april 2018 23:10.
Helt rätt min gode man
Ursprungligen postat av SjuavNio
Utöka citat
Haha! Mkt bra! Passar en polare perfekt, han grillar i snitt en gång i veckan. Riktigt grym på att laga mat är han också!

Hittade en truckmanual från 1970
Grymt bra.
glöm inte att man dör så fort man somnar
Bra manual, föredrar höger jag med.
Senast redigerad av rhymez den 13 april 2018 11:31.
Ursprungligen postat av Kaithen
jag säger @jlm
Utöka citat
Va? Att du trots att via selektiv perception förvrängt min karaktär och format en djupt ondskefull chimär utan moralisk kompass, trots fullkomlig obekanthet med mig som karaktär och mina strikt moraliskt förankrade neurala incitamentstrukturer, har mage att insinuera något så vidrigt gör mig ledsen, omsluten av en mer omfattande modfälldhet
du har ett avancerat vokabulär
Läser jävligt intensivt om medvetandets och indirekt 'det mänskligas' neurobiologiska, sociala, kulturella och evolutionärabiologiska grunder atm. Oerhört entusiasmeranse
Ok men du kanske borde läsa en bok om hur man inte är ett kuk huvve istället
Inlägget har tagits bort av användaren.
Ser ni pölen osv
fredag den 13

Ursprungligen postat av addek
Ok men du kanske borde läsa en bok om hur man inte är ett kuk huvve istället
Utöka citat
vad i det jag skrev antyder att jag är ett 'kuk huvve'. du är inte ditt förflutna; om du tillåter det förflutna att definiera dig rinner det även in i nuet, och formar därmed av nödvändighet även framtiden. självinsikt, motgångar och erfarenhet -- i synergi med en introspektiv disposition -- leder till förändring, och är en livslång process.

jag är därutöver diagnosticerad med borderline. jag gömmer mig inte bakom diagnosen, men jag har med åldern lärt mig identifiera symptomen och de beteendemönster som är destruktiva, för mig och för andra. oacceptabelt beteende, beteende som rör sig långt om ramarna för konventionell etik, genererar bara extremt självhat, skam; mitt samvete torterar mig. vet inte hur bekanta ni är med diagnosen, men jag känner
och lider och upplever plågsamt äckel över hur jag i perioder betett mig; men jag kan inte förändra det förflutna, så varför ältar ni? döm mig sen, inte nu.

att människor inte kan förändras motgår allt vi vet om människans konstitution.
Ursprungligen postat av jlm
vad i det jag skrev antyder att jag är ett 'kuk huvve'. du är inte ditt förflutna; om du tillåter det förflutna att definiera dig rinner det även in i nuet, och formar därmed av nödvändighet även framtiden. självinsikt, motgångar och erfarenhet -- i synergi med en introspektiv disposition -- leder till förändring, och är en livslång process.

jag är därutöver diagnosticerad med borderline. jag gömmer mig inte bakom diagnosen, men jag har med åldern lärt mig identifiera symptomen och de beteendemönster som är destruktiva, för mig och för andra. oacceptabelt beteende, beteende som rör sig långt om ramarna för konventionell etik, genererar bara extremt självhat, skam; mitt samvete torterar mig. vet inte hur bekanta ni är med diagnosen, men jag känner
och lider och upplever plågsamt äckel över hur jag i perioder betett mig; men jag kan inte förändra det förflutna, så varför ältar ni? döm mig sen, inte nu.

att människor inte kan förändras motgår allt vi vet om människans konstitution.
Utöka citat
Fitta runka knulla penis tuttar
*gäsp*
Ursprungligen postat av Jackie
do you think you could get rid of these awful sleeves? Combined with the overtightened lids, I find myself unable to open the drink
Utöka citat
Senast redigerad av HazukiRyo den 15 april 2018 17:06.
:D man blev verkligen rädd :D

Orrin Hatch removing invisible glasses.
Senast redigerad av mooltipahs den 15 april 2018 17:06.

@VEL
Senast redigerad av ormish den 15 april 2018 19:34.
drag

Default avatar

« Tillbaka till Off-topic