ÖvrigtTråden för random frågor

extremt undermålig kvalitet på de ludna benen som inte ens klarar av en majdag i mellansverige.
Hur ludna ben har ni själva egentligen?
lever bevisligen fortfarande så att
Tack vare kläder ja. Du kanske borde stickat en liten tröja till spindeln istället för att klaga på dålig ludenhet.
jag irl

Klarade inte spindeln av att njuta av ett ofjättrat liv så ska den väl ändå inte vara här och hålla på och leva
Det är väl bättre att spindlarna frodas och äter upp alla myggen, istället för att de ska dö en plågsam död, för att ni inte fixar bättre kläder till dem.
Då skulle den la konstruerat ett isolerande exoskelett av myggoffer, inte vårt jobb som utespindelägare
Senast redigerad av Boba den 12 maj 2017 12:15.
Ursprungligen postat av Boba
Klarade inte spindeln av att njuta av ett ofjättrat liv så ska den väl ändå inte vara här och hålla på och leva
Utöka citat
håller med. @spindel
Kajans spindelskola

Lär dig se skillnad på spindlar och lockespindlar!

Om kreaturet saknar midja så är det en lockespindel.

Om midjan är framträdande, så är det en vanlig spindel.

Tack för idag.
Wtf från wiki
(Lockespindlar Boba reds. anmärkning) De ska inte förväxlas med harkrankar, som är insekter. Ett vardagligt namn är Pappa Långben som även förekommer för harkrankar.
Senast redigerad av Boba den 11 maj 2017 17:03.
Ett vardagligt namn är Pappa Långben som även förekommer för harkrankar.
Utöka citat
Ingen säger väl pappa långben?

Måste vi göra deviantart furries av allting?
nej, det heter pippi långben.
Ursprungligen postat av Kaithen
Utöka citat
Ingen säger nånting som en biolog har hittat på
varför känns det gött att skrika till säga aj när de gör ont? 

och

borde de inte evolutions-mässigt vart bättre att inte göra ifrån sig ljud för att t.ex inte avslöja sin position osv.
kom och hjälp mig betyder det
Tycker man borde skrika det istället när man slår sig.

Ursprungligen postat av ti4
kom och hjälp mig betyder det
Utöka citat
men de kan ju också betyda att man avslöjar sin position till fler fiender osv?
Ursprungligen postat av mazerfaka
men de kan ju också betyda att man avslöjar sin position till fler fiender osv?
Utöka citat
ett pro tip är att låta riktigt arg och farlig när man skriker "aaaj", då vågar fienden inte sig fram kan jag lova
Senast redigerad av Lystrad den 17 maj 2017 20:47.
Ursprungligen postat av Kaithen
Utöka citat
i amerikatt säger en "daddy long legs"
@Giffox detta är tredje gången min chef glömmer bort att skicka min timrapport till löneadmin som i sin tur vägrar göra en utbetalning förrän vid nästa månads lönekörning. obs att det är tre olika chefer som har gjort detta misstag nu. vad kan jag göra?
Senast redigerad av peach den 23 maj 2017 14:05.
Fyfaan, det där är så vidrigt, så brukar dom typ rycka på axlarna som om det inte spelar någon roll
Ursprungligen postat av peach
@Giffox detta är tredje gången min chef glömmer bort att skicka min timrapport till löneadmin som i sin tur vägrar göra en utbetalning förrän vid nästa månads lönekörning. obs att det är tre olika chefer som har gjort detta misstag nu. vad kan jag göra?
Utöka citat
Säg att du kommer prata med din chefs chef om att det här är ett mönster. Borde gå på två röda.
Det där är så jävla dåligt. Ring din chef och kräv att de fixar det idag. Annars ring hens chef.
Ja bypassa löneadmin. De är så sjukt lojja av naturen
Ursprungligen postat av peach
Utöka citat
Blir så lack av att höra det här asså. Helt oacceptabelt att man inte får lön för sitt arbete, och att det då pga DERAS SLARV ska innebära att du måste vänta en månad.

Stå på dig. Chefen kom säkerligen ihåg att skicka iväg sin egen lönerapport och får lön i tid. Han får väl ta ur egen ficka då. Fattar de inte att man har hyra och skit som ska betalas? Sjukt nonchalant beteende, lider med dig!
Låter helt sjukt att säga "du får vänta till nästa månad lol".

Råka glömma gå till jobbet tills nån kommer ihåg att skicka lönen.
Default avatar

« Tillbaka till Off-topic