ÖvrigtTråden för random frågor

mvh medelålders vit man med för mycket pengar och tid för sitt eget bästa

TOPP KEK
haha sous vide och preppers fick jag också efter en uppdatering
Mer:

Skjut miiiig
danne_psn: ”hehe springande tjejer de menar löpande tjejer eller”
även svenska hemautomatiseringsgruppen
svenska hemautistgruppen
obehagligt att fb har koll på att mina vanligaste genrer inom litteratur och film är bögtragedier och bögpederastdramer
Senast redigerad av peach den 11 januari 2018 21:56.
får inte upp nån sån lista oavsett ja avaktiverar adblock eller ej. jag gick iaf med i gruppen växtshunos nu
Ursprungligen postat av Box
får inte upp nån sån lista oavsett ja avaktiverar adblock eller ej. jag gick iaf med i gruppen växtshunos nu
Utöka citat

inte jag heller de måste betyda att vi är för svåanalyserade för facebooks AI
Ursprungligen postat av Box
Utöka citat
då får du snart upp adhd-shunos
Ursprungligen postat av Oddrose
inte jag heller de måste betyda att vi är för svåanalyserade för facebooks AI
Utöka citat
Gjorde en åt dig.

Ursprungligen postat av Agitopop
Gjorde en åt dig.

Utöka citat

Man kan väl inte få tips om grupper man redan är med i????
hur jävla lång tid tar det för bokus att skicka? beställde i torsdags och fortfarande "bearbetas" som status.

åh kan amazon fucking komma snart, bok-ehandel är verkligen skit i sverige.
Lagret kommer med största sannolikhet ligga i tyskland eller beneluxländerna ändå bro. Amazon prime one day delivery kommer ju aldrig heller komma funka på samma sätt så länge det finns landsgränser. Eller kanske är smidigt inom EU @Giffox ?
Ursprungligen postat av ctrlalttdc
Lagret kommer med största sannolikhet ligga i tyskland eller beneluxländerna ändå bro. Amazon prime one day delivery kommer ju aldrig heller komma funka på samma sätt så länge det finns landsgränser. Eller kanske är smidigt inom EU @Giffox ?
Utöka citat

EU lagret "EU Sarl" eller va det heter jag beställt från ligger tydligen i Danmark och jag har fått saker rätt snabbt på mindre än en vecka.
Ursprungligen postat av rhymez
hur jävla lång tid tar det för bokus att skicka? beställde i torsdags och fortfarande "bearbetas" som status.

åh kan amazon fucking komma snart, bok-ehandel är verkligen skit i sverige.
Utöka citat
Brukar ta 5 dagar om det står 2-5. 

Amazon uk finns ju men är knappast snabbare tror jag.
Själva gränserna spelar mindre roll, mer att det är långt att åka och distribuera när man centraliserar på den INRE MARKNADEN.
Sjukt märkligt det där hur just böcker har sån lång leveranstid, tycker det gäller samtliga butiker. ALLA andra varor man coppar på nätet tar 2-3 dagar att få hem, böcker tar 2 veckor. Vad fan är det om liksom.
Senast redigerad av addek den 16 januari 2018 12:38.
Ursprungligen postat av rhymez
åh kan amazon fucking komma snart
Utöka citat
har beställt böcker på amazon, inte vart några problem!
Ursprungligen postat av mazerfaka
har beställt böcker på amazon, inte vart några problem!
Utöka citat
tror jag avbokar från bokus snart, orkar inte vänta på det här, amazon skickar ändå snabbt även om det kanske tar längre tid att komma fram.
🤔🤔🤔
Ursprungligen postat av addek
Sjukt märkligt det där hur just böcker har sån lång leveranstid, tycker det gäller samtliga butiker. ALLA andra varor man coppar på nätet tar 2-3 dagar att få hem, böcker tar 2 veckor. Vad fan är det om liksom.
Utöka citat

kartell
Du kommer ha boken från Bokus den här veckan, du kommer inte ha boken från amazon den hör veckan.

för helvete dude
men kan skiten skickas för i helvete fittbokus
vad ska du läsa
bokus och adlibris måste väl beställa mkt av det som finns listat på deras hemsidor från förlagen och sen packa och skicka ut? mindre affärer som bara skyltar med det som finns i lager skickar snabbare men dyrare
Default avatar

« Tillbaka till Off-topic