ÖvrigtYoutube-tråden

om alla hade varit som ledare var som justin så hade världen varit en bättre plats.
Ja han är lite töntig och obehagligt självgod, men är nog en bra person iaf
tycker du? han vill väl mörda miljön o sånt.

whoa next level vanföreställande/paranoid men de intalar sig att de är en hel konspiration och att de inte är de och har även stödgrupper där de ses osv, lär inte dröja länge innan foliehattar här kommer skriva om det eller känna sig "gang stalked"(?)
Alltså, det verkar ju vara classic paranoia och många beskrivningar passar klockrent in på paranoid schizofreni...
kände sådan paranoia tidigare. kändes som jag såg samma 2 SÄPO-liknande typer väldigt ofta när jag var ute. anledningen till paranoian var för att jag varit inne på chatt-rum med privatpersoner som hävdar att de ger information/koordinater var IS/syrien-rebeller befinner sig till ryska armèn i syrienkriget.
Senast redigerad av rhymez den 14 november 2017 16:44.
Ursprungligen postat av illern
Alltså, det verkar ju vara classic paranoia och många beskrivningar passar klockrent in på paranoid schizofreni...
Utöka citat
har hört om detta förut och tror skillnaden är att vid schizofreni hör man ju röster och hallucinerar osv. Det kanske fortfarande kan vara paranoid schizo även utan de symtomen?
det är rätt uppenbart att det är nåt psykiskt men det som är så obehagligt med det här fenomenet imo är att de verkar vara relativt välfungerande i övrigt och att de har 0 sjukdomsinsikt vilket leder till att de söker sig till grupper som bara bekräftar deras paranoida föreställningar.

För typ ett halvår sedan såg ja nån snubbe i tunnelbanan som gick runt med nån skylt där det stod typ "vi måste göra uppror mot ockupationsmakten" och att han hade ett youtube-konto för detta. så jag gick in där och började kolla och han verkar lida av exakt det som sägs i videon men att han typ är själv. riktigt obehagligt.
https://www.youtube.com/channel/UCvwCk5whwrO9QobwXE2ZPvQ
Ursprungligen postat av Box
ar hört om detta förut och tror skillnaden är att vid schizofreni hör man ju röster och hallucinerar osv. Det kanske fortfarande kan vara paranoid schizo även utan de symtomen?
Utöka citat

Du behöver inte höra röster dock, även om det är vanligt vid schizofreni. Helt klart är ju iaf att det är något psykiskt tokigt med dom här individerna. Paranoian, att se mönster där det inte finns några, känsla av övervakning, och alla andra grejer dom gang-stalkade tar upp verkligen skriker psykos.
Ursprungligen postat av Box
För typ ett halvår sedan såg ja nån snubbe i tunnelbanan som gick runt med nån skylt där det stod typ "vi måste göra uppror mot ockupationsmakten" och att han hade ett youtube-konto för detta. så jag gick in där och började kolla och han verkar lida av exakt det som sägs i videon men att han typ är själv. riktigt obehagligt.
Utöka citat
Också sett.
älskar steamed hams grejen, älskar det simpsons avsnittet i övrigt, älskar simpsons
AaaaaHAHAHAhAHA

ha.
Många vuxen och intelligenspoäng där. Bra jobbat
Default avatar

« Tillbaka till Off-topic