Film/tvTV-serier

senast sedda serie?south park imorse för min del, hyfsat bra avsnitt.nu ska jag se the daily show with jon stewart med steve carell i väntat på att modern family ska dyka upp på tvt.
Fortsätter se på Mad Men S1 ikväll. Annars är jag på sista säsongen på Arrested Development
Säsongsavslutningen av lost s.4!referensbild:
jag såg ett avsnitt av flapjack imorse. jävligt bra sätt att börja dagen på!
Citat från carrskinder
jag såg ett avsnitt av flapjack imorse. jävligt bra sätt att börja dagen på!
Utöka citat
lol! Flapjack är ju bäst! :D wtf
justified e4inte sådär jättewow men rätt småtrevlig att kolla på.snart ska jag börja på the shield. precis fått hem s1
Kan vi få trådnamnet fixat (stora bokstäver på rätt ställen osv)

Lost s01, grymt bra i början, tappade lite i slutet (när de fick ok att göra s02?)
Citat från josef
precis fått hem s1
Utöka citat
skönt att folk äntligen börjar lyssna, även om det tagit 3-4år :p-----------------------Nurse Jackie och Cougar Town välkommna tillskott.
Greek säsong 1. Inte överdrivet bra... Känns som att alla tv-serier är on hold nu.
lost 515sjpepp för säsongsavslutningen nu
Citat från brb2009
skönt att folk äntligen börjar lyssna, även om det tagit 3-4år :p
Utöka citat
alltså det är så länge jag har gått runt och tänkt: snart måste jag börja kolla på the shield! nu har jag lite tid över och då gäller det att passa på.
Mauro och Pluras kök avsnitt 6Rätt mediokert och torrt avsnitt, tror att nästa med Marit och Money.. kan bli riktigt bra!
Citat från brb2009
skönt att folk äntligen börjar lyssna, även om det tagit 3-4år :p
Utöka citat
Jag önskar att jag såg det för 3-4 år sen, hade antagligen förändrat mitt liv eller nåt annat episkt.

Finns det nån jävla bra sci-fi eller? Jag älskar skiten även om den är dålig, men herregud, sen BSG tog slut har det ju inte direkt kommit något vettigt. Har sett BSG (typ 3 avsnitt av Caprica, fett meh), Firefly, Voyager vad jag kan minnas. Börjat kolla på Stargate Universe nu, och ja, tro fan att det är Stargate och verkar suga stenhårt. Överdrivet dramatiskt till 9000, last second saves en masse, kassa skådespelare som spelar Sin Enda Roll TM och allting uppbackat med ett manus författat av en efterbliven trettonåring.

Trots detta lär jag nu titta på E03 istället för att sova.
Spartacus!!!!! Näst sista avsnittet på s01 imorgon :D
Citat från Ertard
Jag önskar att jag såg det för 3-4 år sen
Utöka citat
Du hade iaf fått diskutera serien med folk då medans avsnitten var aktuella, krångligare nu att få igång en diskussion om serien när den redan avslutats och så
Jag såg shield när den gick på canal+ första gången. Jävligt bra vill jag minnas. Har iofs inte sett de sista säsongerna.
Senaste Stargate Universe. Stor förbättring från tidigare. Hoppas på att den kommer igång nu. Stort minus för

dem hemska musikkollagen de väljer att avsluta med ibland.
Senaste South Park, småroligt! Den här säsongen har inte haft något riktigt höjdaravsnitt hitills dock.
Att Lost håller på än förvånar mig..För min del är detHow I Met Your Mother, Big Bang Theory, Vampire Diaries ( Ja den var konstigt nog ganska bra ), True Blood, Stargate Universe, Doctor Who ( Verkar som om jag är den enda ikke britt som gillar den serien.. )Är säkert några mer.. Men ja, orkar inte
Citat från forestfrog
How I Met Your Mother, Big Bang Theory, Vampire Diaries ( Ja den var konstigt nog ganska bra ), True Blood, Stargate Universe, Doctor Who ( Verkar som om jag är den enda ikke britt som gillar den serien.. )
Utöka citat
90% skräp. Inte konstigt att det förvånar dig att LOST fortfarande håller på hehehe
helt ok fringe avsnitt
Citat från forestfrog
Att Lost håller på än förvånar mig..
Utöka citat
Ja, verkligen! Spårade ju ur helt redan efter halva piloten med isbjörnar och rökmonster!
Sneak Peek på nästa South Park (avsnitt 200!):
Det här kan bli RIKTIGT jäkla bra om de lägger manken till!
VSåg piloten precis. Mycket bättre än vad jag trodde den skulle vara. Härligt då jag är svag för sci-fi.
Hahaha, Mecha Streisand!!!!!!
Det här är nog den tråd jag stör mig mest på att den har försvunnit efter crashen. Höll på och beta av den så att jag fick tips på en massa serier, men nu för jag väl nöja mig med aktuella tips och kanske bidra till diskussionen istället.

Citat från Smörj
90% skräp
Utöka citat
Vilka tycker du är skräp? Själv gillar jag också How I Met, True Blood och Big Bang och håller inte riktigt med dig om dina 90%.
Citat från Cocacola 30cl
tips på en massa serier
Utöka citat
ge lite riktlinjer så kan jag slänga upp en lista på nytt och gammalt.
Ja du, älskar Lost, Dexter, Pushing Daisies, Scrubs, How I Met, It's Always Sunny in Philladelphia, South Park, House, True Blood, Futurama.

Finns säkert en massa jag glömt, men där är några serier som jag njuter av att titta på iaf.
Default avatar

« Tillbaka till Off-topic