Film/tvTV-serier

Ahh just ja, när de egentligen är människor. Tyckte det var bättre än robotbina tror jag.

Såg klart Bojack Horseman igår, bra säsong!
senaste säsongen av transparent har kommit :)))))))

Yes!!!
Ursprungligen postat av peach
senaste säsongen av transparent har kommit :)))))))
Utöka citat
och broad city och better things har börjat!
hur var star trek?
en vit man med, som på ca 30 sek lyckas komma ut som rasist. säkert tillfällighet :))))

en del bra saker men ingen av de två huvudpersonerna har den närvaro som behövs imo. eller, det är nog snarare kaptenen som känns som en backup, Burnham är rätt bra.
konstig död stämning på bryggan.
Ursprungligen postat av Kanin
hur var star trek?
Utöka citat
Kompetent. Väldigt snygg, välcastad och välskriven. Gillade dock inte storylinen. Vill ha utforskning i deep space och flummiga rymdvarelser, inte JJ Abrams-konflikter. Serien heter för fan Discovery. Är dock rätt optimistisk inför framtida avsnitt. Klingon-scenerna var rätt coola.
över förväntan! mkt välproducerat. gillar ändå att det drar igång med en båge som får en att vilja fortsätta, men hoppas verkligen att de kör några äventyrsavsnitt. det här kanske bara är gjort som en backdrop för att skapa mer nerv i senare utforskande?
Tyckte också den var najs. Är dock lite trött på klingons men förhoppningsvis kommer det inte bara handla om krig
Gillar starten med, önskar bara att den var 4k på netflix :(
ska glo på star trek nu, lite kul att man kan ha subs på klingon.
är det här en reboot eller hur ska man se det? star trek känns så rörigt med alla olika serier/filmer som finns
Om jag inte misminner mig ska seriens plot utforska något som nämts i förbifarten i typ star trek next generation (kan varit någon av de andra serierna)  så den är nog fristående men inte reboot
Ursprungligen postat av Lystrad
är det här en reboot eller hur ska man se det?
Utöka citat
Den utspelar sig  tio år innan TOS.
såg klart avsnitt 2 nu. det positiva överväger helt klart. ser fram emot nästa.
fifan, har på en månad nu plöjt hela friday night lights. helvete så bra det är. helvet så fin tim riggins är
Noob Noob.
5/5
Börjat kolla 13 reasons why. Tycker den än så länge är jävligt najs. Svag för high school settings och är ju spännande att allt nystas upp långsamt. 
Enda negativa är väl att Hannah är lite väl cool och quirky men tänker det är meningen för det är ju hon själv som berättar hur saker gick till liksom
Enda negativa är att allt är skitdåligt
Ursprungligen postat av Moopey
Börjat kolla 13 reasons why. Tycker den än så länge är jävligt najs.
Utöka citat
Efter ett par avsnitt till har du garanterat ändrat uppfattning
Ah okej jag har bara sett två avsnitt så får väl se. Började lovade Iaf!

Kollade även några avsnitt av big mouth. Ganska kul ibland men känns som att det finns bättre animerade serier att kolla på och ibland kändes den lite väl mycket "RANDOM"-humor(typ avsnittet när han ligger med sin kudde som sen visa sig leva och blir gravid och som sen ska ha varit otrogen med hans brorsa)
Senast redigerad av Moopey den 6 oktober 2017 12:56.
Säsong 3 av Mr Robot är igång nu.
VA
SÄSONG 3 AV MONSIEUR ROBOT ÄR IGÅNG NU.
WAS?
DAS SENDNUNG DER HERR MACHINERMAN HAT JEZTZ ANGEFANGEN.
Vielen dank mein herr pro-doktor doktor.
Ursprungligen postat av Jackie
Yaaaaaaaaah oh mein gott😍😍😢😭😭Som jag har längtat. Finns alla avsnitten uppe redan?
Utöka citat
Ett i taget bara :-( fan va king d va dock. Mörkt och knulligt, precis som man vill ha d
Default avatar

« Tillbaka till Off-topic