Film/tvTV-serier

orkar nog inte många till avsnitt av westworld alltså, hur kan alla karaktärer vara så otroligt tråkiga och oengagerande?
Kolla på't med en stänkare så e d finfint brorsan
är ju det ja gör :(
Ursprungligen postat av empo
orkar nog inte många till avsnitt av westworld alltså, hur kan alla karaktärer vara så otroligt tråkiga och oengagerande?
Utöka citat
såg avsnitt 3 nyss. helvette va dåligt nu blir det nog inget mer med denna säsong
Ursprungligen postat av empo
är ju det ja gör :(
Utöka citat
Vafan mannen!!! Chilla me detta. Ring mig imorgon. 
Ursprungligen postat av Box
såg avsnitt 3 nyss. helvette va dåligt nu blir det nog inget mer med denna säsong
Utöka citat

Det är ju svinbra brollan.
Westworld gör ju ont att titta på
Min högst personliga åsikt är att WW gjort en av de fräschaste övergångarna iom S2. Allt vänds upp å ner och massa shit goes down. Alla sinnen blir tillfredsställda. Och alltså omg senaste avsnittet SAMURAJER nihon supreme kultur nu köööööööööör vi
Jäävlar vad tungt senaste legionavsnittet var
Ja, det var så jäääävla bra. Förkrossande.
Ursprungligen postat av addek
Jäävlar vad tungt senaste legionavsnittet var
Utöka citat
Det som visade alternativa universum? Jag tyckte det kändes som ett filleravsnitt.
Det var själva antitesen till ett "filleravsnitt".
Jag tycker inte att det tillförde något nytt till handlingen alls.
Det var en omtumlande djupdykning i Davids sorgeprocess. Ser inte alls hur man kan tycka det är "filler" (avskyr detta begrepp).
Ursprungligen postat av Agitopop
 Ser inte alls hur man kan tycka det är "filler" (avskyr detta begrepp).
Utöka citat
befogat i shonenanime, annars sällan
har insett att gavin belson är jättelik mark kozelek och nu kan jag inte ose det :(((
Ursprungligen postat av peach
har insett att gavin belson är jättelik mark kozelek och nu kan jag inte ose det :(((
Utöka citat
Jag ser bara snubben han spelar i American Psycho.
Westworld is back on track!
Sett lite the Handmaid's tale och gillar Miranda Lawson men gud vilken cuck.
Viaplay
Utöka citat
Men vad fan legion säsong 2 finns inte på viaplay mannen.. besviken
Fitt agitopop lurar alla forummedlemmar
Va fanns den inte på Viaplay jaja antar att det inte finns någon möjlighet alls för dig att se den då om den inte finns på ditt älskade Viaplay.
ROFLFSMA;DOASDOI:DDDDDDDDDDDDD
han är helt otrolig
Va fanns den inte på Viaplay jaja antar att det inte finns någon möjlighet alls för dig att se den då om den inte finns på ditt älskade Viaplay.
Utöka citat
Får la vänta på den det lär ju komma om första säsongen kom.. nej jag har ingenstans där jag kan stjäla den illegalt tyvärr
Hatar när morsan sätter föräldralås på internet.
De e ju hans grej liksom han jobbar ju med ost så han snackar om det  hela tiden. Ska se om det finns klipp på bara det brb

Senast redigerad av Moopey den 20 maj 2018 20:46.
Default avatar

« Tillbaka till Off-topic