Film/tvAnimetråden

bara sett 4 avsnitt men ace thus far 
Senast redigerad av Genn den 12 september 2017 16:04.
Made in Abyss ser riktigt mysig ut. Tack för tipset!
Jag har nu kollat på de elva första avsnitten av Made in Abyss och jag älskar verkligen konceptet med avgrunden och äventyrslustan den medför. Karaktärerna är okej även om det varit lite för mycket pedovibbar hittills.
Ninja Scroll är så djevvla brae
Ursprungligen postat av Roanapur
Made in Abyss
Utöka citat
Ska kolla in. Har inte sett något bra på senaste tiden.
även om det varit lite för mycket pedovibbar hittills
Utöka citat
liberals
Irllol
Finns en ny serie på netflix, Neo yokio. Har inte sett så mycket anime men denna är en av de märkligare jag sett, konstigt nog ändå gillar jag ändå det jag sett hittills(1 avsnitt :)
Huvudpersonens mech/butler är awesome.
Kunde ni inte berättat att ninja scroll är jätteläskigt. Skärrad 10 min i första avsnittet.
vadå var d han med insekterna i kroppn lr?
Ursprungligen postat av Genn
vadå var d han med insekterna i kroppn lr?
Utöka citat
Hon hade några några blodiglar. Fett obehagligt!
Fin säsongsavslutning av Made in Abyss. Väldigt mörkt stundtals men slutet på avsnittet var ändå upplyftande.

Soundtracket har några riktigt bra låtar:
Senast redigerad av Roanapur den 30 september 2017 00:03.
Fin säsongsavslutning av Made in Abyss. Väldigt mörkt stundtals men slutet på avsnittet var ändå upplyftande.

Soundtracket har några riktigt bra låtar:
Utöka citat
Yeah, det var ju en scen som jag blev typ illa berörd av. Soundtracket är ace!
ser om cowboy bebop. vissa avsnitt känns rätt filleriga men satan vilken feeling
Ursprungligen postat av GESSY
ser om cowboy bebop. vissa avsnitt känns rätt filleriga men satan vilken feeling
Utöka citat
Animestreams.tv??? Blir sugen på att gå otaku deluxe.
Ursprungligen postat av GESSY
Utöka citat
Jag gillar upplägget med de episodiska avsnitten. Det gör att serien inte behöver stressa fram handlingen och karaktärsutvecklingen eftersom varje avsnitt ger en känsla av avslut.
Såg de där tre Berserk-filmerna och gillade det. Är den nya serien bra?
Materialet är ju bra direkt plockat från mangan men de skippar en massa saker tyvärr. Sen är animationen är rätt kass. Men väl värt om du gillar filmerna. Den gamla serien är bäst imo om man inte vill läsa manga.
Senast redigerad av ananda den 13 oktober 2017 09:15.
Shit vad förvirrande, ännu en äldre? Har du lust att lista vad som finns? Tyvärr inte intresserad av att läsa mangan.
Ja finns en från 90-talet
Kronologiskt är det väl filmerna -> gamla serien tror jag. Nya serien har jag ingen koll på. Oavsett så är totalen knappt 50% av mangan om ens det.
Gamla serien är tung som fan bah se han @Giffox
Jag gillar upplägget med de episodiska avsnitten. Det gör att serien inte behöver stressa fram handlingen och karaktärsutvecklingen eftersom varje avsnitt ger en känsla av avslut.
Utöka citat
men asså vissa contract of the week-avsnitt tidigt i serien (ie innan fullt crew) är rätt tradiga. efter att de har plockat upp ed blir det mkt bättre

lite roligt med tanke på blade runner
Default avatar

« Tillbaka till Off-topic