BilderPosta en bild på ditt husdjur - del 2

@Ricky 

Fina djur*, fina bilder! Hur har du tagit den översta bilden egentligen? Och vad är det för ras på den fina hunden :)
Senast redigerad av mooltipahs den 15 oktober 2017 21:00.
Och vilka otroligt fina bilder du har tagit i övrigt :) har dålig koll på vem du är så tittade lite vad du postat här tidigare. 

Senast redigerad av mooltipahs den 15 oktober 2017 21:03.
@mooltipahs 

Tack! Angående bilden så är den ett montage av två foton, ett som jag tog på Kennedy Space Center och ett på Saphira som jag har klippt in i själva kapseln.

Iaf, hon är av rasen Rhodesian Ridgeback, eller Afrikansk Lejonhund som dom också kallas.

Här är ett bättre foto på hur hon ser ut.

Ok, du är verkligen grym på foto :) fin hund, ser intelligent och självsäker ut!

Har hört den typen kan vara väldigt bestämd av sig och kräver en del, men antagligen ger de ännu mer tillbaka :)
Senast redigerad av mooltipahs den 15 oktober 2017 21:29.
Tack :) Dom är ganska krävande som unghundar, men lugnar ner sig rejält efter några år. Smartare än man kan tro och väldigt lättränade, men man får räkna med att dom har en hel del vakt och jakt i sig.

Jag tycker dom är supercharmiga i sitt sätt iaf, väldigt roliga om man lär att känna dom :)
Riktigt fina djur/bilder @Ricky
Tack @PimPim :)
Vad tittar hen på?
Nice. Bara popcorn som saknas.
Haha :D
Morsans nya valp och därför min lillebror:

näääääääääe vad söt
Ja! Så jävla fin vovsing. Balsam för själen att bara leka med/klappa honom :')
Vad heter han?:)
Ursprungligen postat av natalie
bästishästen!

Utöka citat
känns skapligt relevant att citera ett inlägg från 2010, men är det någon mer än jag som känner ett extremt obehag när det kommer till hästar?
Ursprungligen postat av nikeplektrum
"urhästen" som hästsläktet utvecklats från var stor som en modern räv
Utöka citat
Ursprungligen postat av natalie
åååh ecohippus dom var värsta söta + jättesmå

Utöka citat
Cool trivia jag lärde mig tack vare ditt citat av ett uråldrigt inlägg!

Undrar vad hon nathalie gör nu! Lyckad människa som lämnat playing-träsket antar jag :)
Ursprungligen postat av dan_smith
känns skapligt relevant att citera ett inlägg från 2010, men är det någon mer än jag som känner ett extremt obehag när det kommer till hästar?
Utöka citat
How the fuck hittade du inlägget btw?

Nja, tänker aldrig någonsin gå bakom en häst, antagligen aldrig sitta på en monster häst heller (trots att jag och en kompis körde kamelrace i australien) men att rent allmänt vara i närheten av en häst i trygg miljö, nä inget obehag!
Ursprungligen postat av mooltipahs
Cool trivia jag lärde mig tack vare ditt citat av ett uråldrigt inlägg!

Undrar vad hon nathalie gör nu! Lyckad människa som lämnat playing-träsket antar jag :)
Utöka citat

Det är väl @Agitopops ex?
Ursprungligen postat av dan_smith
Utöka citat
Min sambo rider och nu senast det var hoppning fick hon för sig att hon är lika stark som innan hon födde barn. Whoops så föll hon tydligen och en kraftig hjärnskakning som följd. Tydligen aldrig hästens fel när sådant händer men man får nog ha enorm respekt för de
Utöka citat
dude det är typ första inlägget på andra sidan i trån

Nja, tänker aldrig någonsin gå bakom en häst, antagligen aldrig sitta på en monster häst heller (trots att jag och en kompis körde kamelrace i australien) men att rent allmänt vara i närheten av en häst i trygg miljö, nä inget obehag!
Utöka citat
Jag minns inte hur jag kom över inlägget, förmodligen bara lurkade runt. Jag finner hästar sjukt obehagliga, som stora dödsmaskiner. Har hört att hästar är rätt fega, men dom kanske är lite som hundar och känner av när folk är rädda och vill"leka" med deras rädsla.
Ursprungligen postat av PimPim
Min sambo rider och nu senast det var hoppning fick hon för sig att hon är lika stark som innan hon födde barn. Whoops så föll hon tydligen och en kraftig hjärnskakning som följd. Tydligen aldrig hästens fel när sådant händer men man får nog ha enorm respekt för de
Utöka citat
Så klart får man nog ha en del respekt för dessa stora djur och det är ju trots allt ett djur, så man kan ju räkna med att dem gör en del oberäkneliga saker. Själv skulle jag aldrig röra mig i en häst hage, skulle bara ta minuter innan dom fatter att jag är vekar än dem och dom kommer jag göra mig till deras slav.

ska åka och titta på denh är på måndsg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! stor chasn att jag hugger den = D
Senast redigerad av BIG_JIM_RENNIE den 6 januari 2018 09:41.
ful
vafan det var väl onödigt
haha nice frilla
e de en homolin eller?
Default avatar

« Tillbaka till Off-topic