ÖvrigtBok-tråden

Jag är undantaget.
Med tanke på att @Neatless är typ playings ronny svensson är det inte så konstigt
du får öva på din damage control, neato

två tips:
i) äg situationen
ii) kalla alla för bög
Ursprungligen postat av addek
Tror han heter doctor jetski.
Utöka citat
haha damn, deep cuts bro
Ursprungligen postat av addek
Håller på å läsa en bok av nån sjukt obskyr ryss nu, ingen ni hört talas om. Tror han heter doctor jetski.
Utöka citat
typiskt bögar att sno skämt.
Ursprungligen postat av peach
typiskt bögar att sno skämt.
Utöka citat
ursäkta?
Visste ni att Stephen King har ett ganska speciellt utseende?
Stephen king, vem e de? Nån kjändis ellä
Fantastisk läsning härinne <3 Btw, har ni nånsin stött på någon som verkligen INTE gillar Stephen King?
I australien så fanns det många hostel som hade en sån liten bokhylla där man kunde lägga en pocket bok och plocka åt sig en man var intresserad av att läsa.

Tog en tjock med stephen hawking, tror den innehöll 3 hela böcker, varav en... handla om en snubbe som typ gick vilse i skogen, och tillslut kom fram till en stuga där han blev insläppt? Han luktade, fes och åt som fan, eller något, vilken bok kan det vara?

Iaf, inte läst mer än den/de tre plus någon till, för länge sedan, och jag uppfattade alla som barnböcker, inget speciellt med dom alls heller imho. Otroligt skumma ibland, det är väl något iaf!
Senast redigerad av mooltipahs den 12 oktober 2017 19:57.
Läste precis snömannen på gynmotagningen.

Den var okej. Lite klyschig . Inte alls så otroligt läskig som kvinnorna på familjeliv påstår.
Läste precis att filmen verkar skit. Jälla synd, tinker tailor var ju så jäääääääääävla bra
Exakt varför är han en nationalhjälte? Fattar att han var bra osv. men det känns lite personkultigt ibland.
Ursprungligen postat av Giffox
Exakt varför är han en nationalhjälte? Fattar att han var bra osv. men det känns lite personkultigt ibland.
Utöka citat
Ja han är lite väl hajpad men gillar honom ändå
blev väl megafolklig först efter det här typ 

?
Senast redigerad av GESSY den 14 oktober 2017 12:33.
Ursprungligen postat av Giffox
Exakt varför är han en nationalhjälte?
Utöka citat
För att han försökte berätta för folk att världen ser inte ut som den gör på nyheterna, eller som den gjorde för 20 år sedan. Enligt mig iaf.
Sen falnade väl glorian när han råkade nämna att det är mer effektivt att hjälpa människor i deras närområden..
ja antingen var det nedtystning punkt punkt punkt eller att han var sjuk i cancer, svårt att veta vilket
Det sa jag ju inte men den frågan är väldigt känslig i sverige.
Default avatar

« Tillbaka till Off-topic