MusikSenaste musikrelaterade köp

kan vara trevligt med en sådan här tråd också.själv införskaffade jag denna på cd rätt nyligen:

och så hämtade jag ut denna lp idag:posta vad ni har köpt!!!
nä asså, den här tråden ska heta "senast köpte skivorna" annars får det va
Citat från smog
nä asså, den här tråden ska heta "senast köpte skivorna" annars får det va
Utöka citat
mm tänkte döpa den till det först, fast kändes som att tråden skulle bli rätt inaktiv då. men för all del, någon modd får gärna ändra, jag bryr mig inte!!!!
Just det ja! Fick hem den här singeln för någon dag sedan också:

på vinyl

Yay! ^^ Dock tog det pinsamt lång tid för cdon att dels skicka sen även för att ta sig hit >.<
:D! Tänkte beställa den när lönen kommer in, men den finns inte längre på Labrador? :(
Citat från Sfsr
Tänkte beställa den när lönen kommer in, men den finns inte längre på Labrador? :(
Utöka citat
vet inte, köpte min från bengans!
Citat från Rammestuss
Utöka citat
Tummen upp!Down by the seaside är helt underbar.
Citat från herrn

Utöka citat
...pretty much everywhere, it's gonna be hot!
va?
...och så lyssnar du på Grinding (1.53 in till exempel)!
ok...
Tim Berg - Bromance (Avicii´s Arena Mix) och Swedish House Mafia - One (Original Mix)

Båda i .wav <3
Tänkte tjacka en skivspelare, är det nån som har koll på vad man ska leta efter som är bra och prisvärt?

Eller kanske VAR, har kollat lite på hifi-klubben men deras utbud verkade inte vara särskillt brett.

joanna newsome - have one on me, four tet - there is love in you, beach house - teen dream
Broken Social Scene - Forgiveness Rock Record. Inget fantastiskt utan bara bra. Något man skaffar långt, långt efter You Forgot It In People... eller inte alls.

Fast då missar man Sweetest Kill. Och det vill man inte.

http://www.youtube.com/watch?v=pg0rWgs2r2Q
Default avatar

« Tillbaka till Off-topic