ÖvrigtBiltråden - för oss med bilar

Tycker ärligt talat inte det ser så fort ut pga sämst miljö för fartkänsla.

Är nån ny på gång som skulle gå avsevärt mycket fortare men kommer inte ihåg vad jäveln heter
Ursprungligen postat av Boba
Tycker ärligt talat inte det ser så fort ut pga sämst miljö för fartkänsla.

Är nån ny på gång som skulle gå avsevärt mycket fortare men kommer inte ihåg vad jäveln heter
Utöka citat
Checka mittlinjen dumbom
Jo jag såg det Einstein men det räcker inte
Skaffa bättre känsla för hastigheter då
Tycker inte du ska skämmas för att du är en fegis
:D blev nästan lite rörd över att du valde en så snäll clown
lel på motorljudet. låga varv på 300 km/h dra åt själva helvete
Hur ska göra om man vill åka o kolla en bil i en annan stad?
Finns det nån annan vettig lösning än att dra med en polare ifall man skulle slå till?
De ska kunna hämta och lämna dig vid en närliggande station.
Good thinking.
Mer på ämnet snabba bilar: Spola till 4:00 i klipper för att se när de launchar nya Tesla Roadstern till 100kmh på under två sekunder :DDDDDDDDD

Damn

Köpte en BMW 320i E46 -00 i tisdags. 16,5k på mätaren, nybesiktad i oktober. Väldigt fräsch för sin ålder på både insidan och utsidan. Gav 20 000.
Smock! GG
Ursprungligen postat av Pressansvarig
Köpte en BMW 320i E46 -00 i tisdags. 16,5k på mätaren, nybesiktad i oktober. Väldigt fräsch för sin ålder på både insidan och utsidan. Gav 20 000.
Utöka citat
Nice, hoppas ac:n funkar i sommar också :)
Klassiker :) annars får du ha den som driftingbil på vinterhalvåret :p 20 lax var supernajs ju!
Ja den hade man inte tackat nä till. BMW hade inte alls samma rostproblem som mercedes under den perioden va?
Jäääääävlarrrr, lamborghini har verkligen lyckats att fånga den där pojkdrömmen man har om hur en super sportbil ska se ut. Tycker många av deras senare modeller varit tafatta och tråkiga, men det här är det mest extrema jag någonsin sett (och den är samtidigt otroligt vacker, den är överdriven men det funkar!). Känner mig som en liten pojke när jag tittar på den

Senast redigerad av mooltipahs den 6 december 2017 17:11.
Undra hur bra den tar fartguppen på tallkrogsvägen :S
Ser ut som en batmobile.
Den var faktiskt almanacka-ovanför-sängen-i-pojkrummetvärdig
Ursprungligen postat av mooltipahs
Ja den hade man inte tackat nä till. BMW hade inte alls samma rostproblem som mercedes under den perioden va?
Utöka citat
Oj, missade det här! Jag vet inte, men mina föräldrar hade nån MB från -99 fram till för typ 1-2 sen och framåt slutet var den väldigt rostig. Min BMW har knappt någon rost alls. Lite grann, ja men knappt märkbart!
1. hur kan man inte skämmas i en lambo?
2. köp alu-bilar
Default avatar

« Tillbaka till Off-topic