ÖvrigtTråden om hörlurar

Har haft några akg, tycker inte de vart speciellt bra faktiskt. 
Ska man lägga nästan 2k så finns det nog bättre, audio techinca, sennheiser osv.
Jag är Sennheiser fanboy men tänker att AKG för 3000kr (normalpris) kan va bättre än Sennheiser för 1800kr (reapriset)?
Motsvarande Sennheiser blir Sennheiser HD 4.50 BTNC Wireless som har normalpris 1800kr.
Bara jag som tycker det är riiiktigt obehagligt med noice cancelling?
känns ju som att få lock för öronen och man börjar ju höra pulsen och hur blodet forsar i huvudet :s
Ursprungligen postat av sajv4H
man börjar ju höra pulsen och hur blodet forsar i huvudet :s
Utöka citat

Höj volymen dude
jag är verkligen tokkär i mina b&w px. dyra som attan, men om man pendlar 3h per dag som jag gör det verkligen stor skillnad på pendlingstrivseln.
Ursprungligen postat av Kanin
pendlar 3h per dag
Utöka citat
Dude, lider med dig. Pendlade typ 80-100 min till universitet, men det här är på en helt annan nivå.
Ursprungligen postat av Kaithen
Dude, lider med dig. Pendlade typ 80-100 min till universitet, men det här är på en helt annan nivå.
Utöka citat

Tror han menar båda vägarna iofs. Men ja det är brutalt :/
Ursprungligen postat av Oddrose
Tror han menar båda vägarna iofs.
Utöka citat
Ja, men det gjorde jag också. Kanske får lägga till de fem minuter som det tog att gå till pendeln, men annars tror jag siffrorna stämmer.
Ja, men det gjorde jag också. Kanske får lägga till de fem minuter som det tog att gå till pendeln, men annars tror jag siffrorna stämmer.
Utöka citat

Aha, okej
Utöka citat
15 januari får jag tillgång till lägenheten, då blir det 20 min dörr till dörr istället :)
Om man ska ha trådlöst headset till datorn för ett vettigt pris (500-1000kr), vad köper man?
Har ej blåtand på stationära datorn så behöver något med sändare.
Inte sjukt kräsen när det kommer till ljudkvalitet heller, bara det funkar med mic osv.
Om man ska ha trådlöst headset till datorn för ett vettigt pris (500-1000kr), vad köper man?
Har ej blåtand på stationära datorn så behöver något med sändare.
Inte sjukt kräsen när det kommer till ljudkvalitet heller, bara det funkar med mic osv.
Utöka citat
finns ju usb-bluetooth-adaptrar för lite pengar så sändare behöver väl inte vara krav?
finns ju usb-bluetooth-adaptrar för lite pengar så sändare behöver väl inte vara krav?
Utöka citat
Jo, det är fan sant.
så då borde det funka med vilket basic blutooth headset + usbadapter väll?
Jo, det är fan sant.
så då borde det funka med vilket basic blutooth headset + usbadapter väll?
Utöka citat
yep
yep
Utöka citat
Tackar!
Hade gårt och köpt nått dyrt och onödigt annars! :)
Default avatar

« Tillbaka till Off-topic