ÖvrigtMattråden

Blairs är ju klassikern för de som inte är vana vid starka såser men blir alldeles till sig av tanken på stark sås. Så kör på Blairs. Mellanmjölkens lands starka sås. Melodifestivalsstark sås.
Hur många scovilles måste en rätt vara för att bli ätbar tycker ni? Jag brukar hamna på 855 000–1 041 427 vid lunch och middag och kör något lättare till frukost. Ersätter lingonsylten med red savina-kräm till gröten för att komma igång på morgonen.
Ursprungligen postat av Jesus
Blairs är ju klassikern för de som inte är vana vid starka såser men blir alldeles till sig av tanken på stark sås. Så kör på Blairs. Mellanmjölkens lands starka sås. Melodifestivalsstark sås.
Utöka citat
😅 

Ursprungligen postat av JamesBondJr
Hur många scovilles måste en rätt vara för att bli ätbar tycker ni? Jag brukar hamna på 855 000–1 041 427 vid lunch och middag och kör något lättare till frukost. Ersätter lingonsylten med red savina-kräm till gröten för att komma igång på morgonen.
Utöka citat
vet inte, blairs death sauce är ju extremt stark och klarar inte ta lite på fingret vanilla utan att man nästan dör men kör två, tre eller fyra lite större droppar i tacoköttet och blanda så får de lite sting och framförallt god smak. 

körde på alien anal probe igår, inte i närheten av lika stark så hade i mer, dock var den lite syrlig vilket var rätt gott, kommer dock skaffa en ny flaska av black widow när tillfälle ges!
Någon som vet vilken affär i Stockholm som har bäst utbud av färsk svamp?
Senast redigerad av Oddrose den 14 november 2017 20:28.
Ursprungligen postat av Oddrose
Någon som vet vilken affär i Stockholm som har bäst utbud av färsk svamp?
Utöka citat
Hötorgets marknad på hösten.
Ursprungligen postat av Jackie
Hötorgets marknad på hösten.
Utöka citat
Tror inte de tar Amex.
Se så, tryck på lajk-knappen.
Ursprungligen postat av Kaithen
Tror inte de tar Amex.
Utöka citat
Jo de gör det faktiskt
Min karriär som lajk-raket är över.