ÖvrigtMattråden

Typ tre inlägg på raken, frågan i andra inlägget samt  ett uppenbart framstressat sista inlägg . Men bra att du inte är ond på mig! @BIG_JIM_RENNIE 
Senast redigerad av Boba den 9 februari 2018 18:56.
Ursprungligen postat av Boba
Typ tre inlägg på raken, frågan i andra inlägget samt  ett uppenbart framstressat sista inlägg . Men bra att du inte är ond på mig! @BIG_JIM_RENNIE 
Utöka citat
du minns inte att jag har en historia av att spamma meddalendne heller lr XD nu är ju spärren borta så behöver inte förhålla mig till någon 30s-grej och pyssla med editering. 

använder playing som en chatt dude
å jag skrev på telefon = autokorrekt å annat som ställer till det. inte framstressat
Bring back kenchu och nebi! Inte de mest optimala lösningar men ändå flera grejer dom fixade!
Vi behöver inte ytterligare en gamergate-kille på det här stället
Ursprungligen postat av Boba
Lol tat lugnt. Fattar dock fortfarande inte var du menar. Att han fixade tillbaka funktioner som funnits på detta forumet sen innan eller att han fixade funktioner som man kan förvänta sig av ett forum?
Utöka citat
Han fixade tillbaka funktioner som fanns innan renoveringsprojekt, men som försvann iom nylanseringen
Har du gått alla år och undrat var spindelhatet kommer ifrån eller 😂🤣😂🤣
Senast redigerad av BIG_JIM_RENNIE den 8 februari 2018 20:36.
Ursprungligen postat av BIG_JIM_RENNIE
du minns inte att jag har en historia av att spamma meddalendne heller lr XD nu är ju spärren borta så behöver inte förhålla mig till någon 30s-grej och pyssla med editering. 

använder playing som en chatt dude
Utöka citat
Om du inte gjorde det kanske folk inte skulle tro att du är stressad och irriterad?
Senast redigerad av ti4 den 8 februari 2018 22:04.
nu blandar du ihop mig med moolti
Ursprungligen postat av BIG_JIM_RENNIE
Har du gått alla år och undrat var spindelhatet kommer ifrån eller 😂🤣😂🤣
Utöka citat
Typ! Hängt med på backlashen i sköna bilder tråden (vilket såklart var legit) samt att jag och du inte får deleata grejer (lol). Men tycker folk har varit lite överdrivet dryga. Var det han som kirra så att funktionerna försvann från första början?
Senast redigerad av Boba den 8 februari 2018 22:53.
japp, han som är webdesigner (heh) och programerarman. peter dolan sitter väl ba och rullar tummarna i PMS's styrelsemöten

edit: så han får la ta på sig att det blev ett haveri, även om petter å eric har yttersta ansvaret som faktiskt anlitat ett talentless hack
Senast redigerad av BIG_JIM_RENNIE den 8 februari 2018 21:37.
Esperanto var top nice och serverade det godaste (dessert)vin jag någonsin har druckit. @Oddrose jag beställer en låda sen jävlar blir det diabetes.
Riktig alfahannekväll med grabbarna på Fagerhult och en låda dessertvin.
Fattar inte vad du menar men jag ska iaf till gbg om typ 3 månader, du får gärna hänga på en alfakväll då.
Ursprungligen postat av Giffox
Fattar inte vad du menar
Utöka citat
Du skämtar om soyboys (fjollor) samtidigt som du skryter om att beställa hem lådor med dessertvin.
Känner inte till att dessertvin skulle vara hormonstörande på ett sätt som kan leda till generella vänstertendenser.
Ursprungligen postat av Giffox
Känner inte till att dessertvin skulle vara hormonstörande på ett sätt som kan leda till generella vänstertendenser.
Utöka citat
Om jag minns rätt innehåller vin, precis som sojaprodukter, fytoöstrogener faktiskt!
Dessertvin är väl inget man bälgar i sig direkt dock.
Ursprungligen postat av Gurkvatten
Om jag minns rätt innehåller vin, precis som sojaprodukter, fytoöstrogener faktiskt!
Utöka citat
Btw var det beställningssortiment lr?
Mullenöh!
Köpte alla i länet.
CA
WC
>LATKES

Parmesan nuggets time
Är det riktig frukt eller är det kakel?
Default avatar

« Tillbaka till Off-topic