ÖvrigtSjukt värda saker-tråden

inre frid låter tråkigt!
Senast redigerad av Moopey den 21 september 2014 20:13.
Inlägget har tagits bort av användaren.
ganska läskigt när oväder passerar ovanför ens lilla huvud. va nån superstorm för ett tag sen som jag höll på att skita ner mig under. kom försent till jobbet för jag inte vågade gå ut :( trodde jag skule bli blixtrad i huvudet :(
Snart kommer julmusten kom jag på. Oktober brukar det väl vara :)
ser fram emot GVs julmustpremiär
Vad har Tompa tagit här egentligen?

känns väldigt SVT 90-taleee
Mailade i princip varenda bibliotek i Stockholm om frågade om att arbeta som assistent, får en massa svar tillbaka som säger "vi anställer inga via oss utan vårat bemmanningsföretag  gör det" och länkar till Uniflex. Tänkte att det vara bara ge upp på den fronten.

Nu så mailar ett bibliotek tillbaka och frågar om CV.

!
Ursprungligen postat av Gurkvatten
Det lönar sig att ligga i!
Utöka citat
Det lönar sig att arbeta. Precis som Moderaterna sa!
<- värt att ha världens coolaste avatar. 
Första inlägget i den här tråden hyllar MSN med push i mobilen. Hur ställer ni er till push-samtiden? Jag upplever nästan att jag får magsår av alla kommunikationsmedel med push-funktion på telefonen. Gubbigt resonemang, måhända. Jag väljer själv, måhända. Men ändå. När notifikationerna på Facebooks messenger-app inte ens går att stänga av – bara tillfälligt pausa i ett dygn – så är det ju något som är skevt. Att konstant dras mot  mobilen som om man graviterade runt den som en finnig måne och samtidigt bara vilja vara i fred. Jobbigt.
skarpt, måhända.
+miljonen på d. känner faktiskt exakt som jlm skrev. (29) måhända inte vara så jättegammalt men jag känner exakt såsom du beskriver och jag känner att det kommer för många appar hela tiden som ba MÅSTE ha men som jag inte pallar med. sen har jag dessutom svårt att gå och handla och komma hem utan att kolla ned i mobilen :/// STRESS
Ursprungligen postat av rhymez
Mailade i princip varenda bibliotek i Stockholm om frågade om att arbeta som assistent, får en massa svar tillbaka som säger "vi anställer inga via oss utan vårat bemmanningsföretag  gör det" och länkar till Uniflex. Tänkte att det vara bara ge upp på den fronten.

Nu så mailar ett bibliotek tillbaka och frågar om CV.
Utöka citat
Najs. Jag var på intervju för jobbet som Leonard tipsade dig om igår, de ringde upp mig morgonen efter jag skickade ansökan. Men fan gillar inte intervjuer kändes som om jag verkade mer awkward än jag egentligen är, hoppas det gick ok ändå. 
Ursprungligen postat av Agitopop
När notifikationerna på Facebooks messenger-app inte ens går att stänga av
Utöka citat
kan du inte logga ut när du inte använder den?
Ursprungligen postat av Laserdisc
kan du inte logga ut när du inte använder den?
Utöka citat
Fock-style. 

mer populärhistoria
Gerudo Valley - topp 1 spelmusik.
Senast redigerad av Cid den 1 oktober 2014 17:21.
Planet håller på att lyfta men självklart inte utan att de hann kasta min hårgel som jag redan rest med 3 gånger. Himla glad att den inte exploderat någon av de tidigare gångerna så jag vill tacka gänget i inpasseringen ikväll för ett toppenjobb. Hoppas att de jobbar nästa gång också så man slipper bli sprängd i bitar av Murray's LIVSFARLIGA pomade. 

Jävla islamofob-trash
Default avatar

« Tillbaka till Off-topic