ÖvrigtSjukt värda saker-tråden

Ursprungligen postat av feta_mekk
examensbeviset till sist är i min ägo
Utöka citat
gratz man. fan vad kul! :) vart bär det av härnäst?
karma lr nåt
Ja, samt att det är ganska dramatiskt. Vem fan jagar elefanter nowadays liksom.
Ursprungligen postat av ti4
Är det "rätt åt han"-grejen?
Utöka citat
hoppas huvudet är intakt så man kan sätta upp det som trofé någonstans
Ursprungligen postat av jsf
hoppas huvudet är intakt så man kan sätta upp det som trofé någonstans
Utöka citat
Du kunde svarat "ja" bara ^^
Nästrimmer inskaffat.

HELVETE VA NICE de var.
Senast redigerad av rhymez den 22 maj 2017 21:09.
Berätta mer.
Ursprungligen postat av rhymez
Nästrimmer inskaffat.
Utöka citat
Börjar fundera på om jag borde konsumera
Brukar rycka loss ett strå då och då

Shiiiit
arsenal vinner cupen efter en sådan här skitsäsong
Ursprungligen postat av Giffox
http://bloggar.mestmotor.se/peter-te...-l39-albatros/

@Oddrose 

Jag är nog sugen på att ta flygcert någon gång i framtiden så då kan vi ju lägga ihop till en sån.
Utöka citat

Haha grym idé! Hade vart svinkul. Men samtidigt vill man ju ha något där man kan baxa med familjerna mer till Italien över helgen. 

Inte riktigt samma lekfaktor och otroligt mycket dyrare men en King Air hade vart nice annars :)
S.A.V.A.G.E

Ingen kan dra den här 13 min ranten från ingenstans som Bill Burr gör här. Så jävla genuin människa, bästa aktiva komikern just nu.
Skrev kontrakt på ny lägenhet. Sjukt fin etagevåning på 110 kvadrat, i stort sett en enorm 1,5:a ca 10 min promenad från centrum.

Ringde på den i fredags fm, tittade på den på eftermiddagen och skrev på direkt efter jobbet i måndags. Så från att vara relativt nybliven singel utan kötid med allt jag äger antingen magasinerat eller instuvat på 12 kvadratmeter i ett kollektiv, till att jag nu om en månad ska flytta till en lägenhet med två toaletter och jacuzzi.

Vafan hände? Känns som någon kommer knacka mig på axeln och ba "sorry grabben vi driver bara med dig".
Ursprungligen postat av Lok
Skrev kontrakt på ny lägenhet. Sjukt fin etagevåning på 110 kvadrat, i stort sett en enorm 1,5:a ca 10 min promenad från centrum.

Ringde på den i fredags fm, tittade på den på eftermiddagen och skrev på direkt efter jobbet i måndags. Så från att vara relativt nybliven singel utan kötid med allt jag äger antingen magasinerat eller instuvat på 12 kvadratmeter i ett kollektiv, till att jag nu om en månad ska flytta till en lägenhet med två toaletter och jacuzzi.

Vafan hände? Känns som någon kommer knacka mig på axeln och ba "sorry grabben vi driver bara med dig".
Utöka citat
Grattis. Nu kan du äntligen spendera mer tid på playing <3
Stort grattis! Välkommen till livet lajf i Sverige
Ursprungligen postat av Lok

Utöka citat
Gratz som fan!

Men vart bor du egentligen, har dålig koll? Den där lägenheten låter, expensive.
typ umeå va
Long time no see, välkommen tebax
trevligt med en mod tillbaka, unbanna tvarsnep nu lok så blir forumet glad igen
Yep, trevligt att se dig igen och gratz återigen!

Other news

100% på att de kommer överens bakom stängda dörrar att floyd ska öppna lugnt de första ronderna.

Vill verkligen dock se att floyd själv vill visa, och visar, vilken skillnad det är mellan en boxare och en mmafighter i just boxning. 

Vill se den lilla pysslingen bli knockad medan floyd dansar runt som en fjäril
Yes en boxare är nog bättre på att låtsasslåss än en mma-fighter
Ursprungligen postat av mooltipahs
Yep, trevligt att se dig igen och gratz återigen!

Other news

100% på att de kommer överens bakom stängda dörrar att floyd ska öppna lugnt de första ronderna.

Vill verkligen dock se att floyd själv vill visa, och visar, vilken skillnad det är mellan en boxare och en mmafighter i just boxning. 

Vill se den lilla pysslingen bli knockad medan floyd dansar runt som en fjäril
Utöka citat
McO'Connor kommer få så smörj supersnabbt. Varför skulle de göra upp om det?
Killen är 40 år, varför fortsätter han?
Ursprungligen postat av rhymez
Killen är 40 år, varför fortsätter han?
Utöka citat
hade du tackat nej till typ 10000000000000000000000000000000kr för att slåss i några minuter
Default avatar

« Tillbaka till Off-topic