ÖvrigtSjukt värda saker-tråden

http://www.aftonbladet.se/a/Qd7LW

"Det enda som skiljer Che från en nordkoreansk diktator är att han var snyggare och hade bättre frisyr. Det är vämjeligt att det har räckt för att förblinda kändisar och fjortisvänster under 50 års tid."

Johan Norberg är RIKTIGT JÄVLA IRRITERAD över att fjortisarna inte har tröjor med Ayn Rand-tryck :D
Johan Norberg lol
Apropå Ayn Rand, hur fan har jag missat att Silvana Imam är hennes största fan?! Tippest of leeeels
Ursprungligen postat av Jackie
Apropå Ayn Rand, hur fan har jag missat att Silvana Imam är hennes största fan?! Tippest of leeeels
Utöka citat

va

Är hon inte kommunist?

ROFL
rofl:

Därför betyder den här saken mycket för mig:”Min väska är en av tre väskor som mitt managementbolag gjort tillsammans med Sandqvist. Hela formen, alltifrån fickor till väskrem, har jag varit högst inblandad i att ta fram. Designen med stora målade ord har fötts ur vår tanke på att höja medvetenheten genom att observera. Ordet som jag skrev på min design är ’MOD’. Min musik handlar om mod, modet att vara en normbrytare och att sticka ut.”
Ursprungligen postat av movado
rofl:

Därför betyder den här saken mycket för mig:”Min väska är en av tre väskor som mitt managementbolag gjort tillsammans med Sandqvist. Hela formen, alltifrån fickor till väskrem, har jag varit högst inblandad i att ta fram. Designen med stora målade ord har fötts ur vår tanke på att höja medvetenheten genom att observera. Ordet som jag skrev på min design är ’MOD’. Min musik handlar om mod, modet att vara en normbrytare och att sticka ut.”
Utöka citat
hahaha
Ursprungligen postat av rhymez

va

Är hon inte kommunist?

ROFL
Utöka citat

exakt min reaktion. gillar att den här vurmen för rand förklarar silavana så bra
Senast redigerad av Jackie den 10 oktober 2017 09:24.
Har ni läst Rands böcker? Kör man lite cherry picking går det ju att bygga ett strongt case för individualistisk feminism som ser kommunism som ett egoistiskt mean to an end
Ursprungligen postat av illern
Har ni läst Rands böcker? Kör man lite cherry picking går det ju att bygga ett strongt case för individualistisk feminism som ser kommunism som ett egoistiskt mean to an end
Utöka citat
Har läst The Fountainhead och jag skulle väl säga att Roarks hyper-individualism mycket väl förklarar den arrogans och narcissism som är Silvana Imams signum. Ser inte alls hur man kan legitimera kommunism som ett medel med den boken som utgångspunkt, men jag lyssnar gärna på argument!
Atlas Shrugged är lite bättre i det avseendet! Jag återkommer ikväll!
Ursprungligen postat av illern
Utöka citat
Goat meme format
hon har kommit ut och sagt att hon inte är liberalist men samtidigt rand fan, idk

nån annan som är rand-fan? travis kalanick, som nyss fick sparken från sitt eget företag för han är ett för inkompetent asshole
Ursprungligen postat av VEL
hon har kommit ut och sagt att hon inte är liberalist men samtidigt rand fan, idk

nån annan som är rand-fan? travis kalanick, som nyss fick sparken från sitt eget företag för han är ett för inkompetent asshole
Utöka citat
Separatister är ju tokliberala så det makes ju sense. Förmodligen är hon både för bränd och uppe i sig själv för att förstå varför folk inte får ihop ekvationen ayn rand älskade-kommunist.
Ursprungligen postat av Jackie
Separatister är ju tokliberala så det makes ju sense. Förmodligen är hon både för bränd och uppe i sig själv för att förstå varför folk inte får ihop ekvationen ayn rand älskade-kommunist.
Utöka citat
jag tror helt ärligt att hon inte förstår hur ideologi är inbäddat i texten, dvs att the fountainhead är en jävla idéroman. att hon sedan tycker att rand är en mästerlig författare i andra avseenden gör väl inte hennes case så mkt starkare, för det innebär fortfarande att hon är en idiot.
Lagad bergvärmepump.
bästa spelningen jag varit på någonsin ikväll, Thåström på Lisebergshallen. Vilket intensivt jävla mangel, tyngre än när jag såg Swans för ett par år sedan
Ursprungligen postat av Giffox
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...ar-ung-och-dum

Polisen tog mannens hemmabyggda dator i beslag tidigt i utredningen.
Utöka citat
"Han har väldigt mycket kompisar som han träffar över nätet som också håller på med programmering och så, och då träffar man mycket olagliga personer, och så blir man kompis med dem”, skriver polisen i förundersökningen."

Nice
Polisen har en alldeles egen lista för personer med hemlagade datorer.
De verkar också ha en lista över olagliga personer. Persona verboten rofl
Ursprungligen postat av Giffox
Polisen tog mannens hemmabyggda dator i beslag tidigt i utredningen.
Utöka citat

Dang! Hoppas du inte köpte den är CPUn för då är du garr med i polisens register nu!
Säkrast att byta modermodemet för att sopa igen spåren.
Ursprungligen postat av de_leon
Säkrast att byta modermodemet för att sopa igen spåren.
Utöka citat

Byt inte själv, beställ ett nytt genom din ISP så det inte ser suspekt ut!

helvete vad bra jag mådde av den här videon
:D härligt! Musik är fan avancerad skit. Kvittar hur länge jag hade hållt på, hade aldrig kunnat utveckla sådan taktkänsla och motorik känns det som
Ursprungligen postat av mooltipahs
:D härligt! Musik är fan avancerad skit. Kvittar hur länge jag hade hållt på, hade aldrig kunnat utveckla sådan taktkänsla och motorik känns det som
Utöka citat
Hur många år är det du spelat skinnflöjt nu? 😂😂😂👍🏾😅
Senast redigerad av Zeit2 den 13 oktober 2017 22:11.
Hm jag plockade upp flöjten för kanske 17 år sedan, började tidigt avancera mig uppåt bland instrumenten i orkestern.

Jag hörde du fortfarande satt och pilla på din novisflöjt dagarna i ända, senaste ryktet var att du också betalade för att få spela på andras?? :/
Senast redigerad av mooltipahs den 14 oktober 2017 17:36.
Haha good one! Tror du jag är nån jävla bög eller?  Jag drunknar dagligen i fittjuice ska du veta.
Jag är otroligt mycket vitsigare bättre och roligare än dig.

Ditt första inlägg hade ingen snits alls och du erkände dig precis besegrad och försöker stiga av scenen med super edgyt bögsnack. Det har man ju aldrig sett förr på playing. Gäsp.
Senast redigerad av mooltipahs den 13 oktober 2017 23:44.
Default avatar

« Tillbaka till Off-topic