ÖvrigtOvärda saker

Ursprungligen postat av Giffox
How exactly does one get pussy while living at the white house as a teenage boy?
Utöka citat
Gillade efter att bara läst detta. Ska läsa resten nu.
Okej, var inte riktigt så kul som jag först trodde, tar tillbaka min lajk.
Ursprungligen postat av Kaithen
Okej, var inte riktigt så kul som jag först trodde, tar tillbaka min lajk.
Utöka citat
Ursprungligen postat av Giffox
Then you get blue balls from some hot conservative girl winking at you and flashing her panties under her skirt and making sexy faces and blow job motions to you while you were going through some airport or public event, and when you passed by and shook her hand she leans in whispering she is going to diddle her clit thinking about you tonight and how much she wants to suck your dick off, just to fuck with you.
Utöka citat
Den här meningen är trve poetry👏🖖👌
Ursprungligen postat av rhymez
Varför är det en bild på Eriks bearnaisesås för den här tråden? Eriks bearnaisesås är jättenice precis som Garants.

Inb4 borgar-maffian köper något hemlagat för 400kr burken i Östermalms saluhall.
Utöka citat
När bildfunktionen lanserades var det ju en tävling om vem som först kunda posta en bild som sen blev omslagsbild. Å mtp att jag ogillar bea å d provocerar folk så tänkte jag att det kunde vara kul

roligast var dock nebi som tyckte det var en bra idé att posta sitt egna fejs så det alltid ska synas när posta en bild på dig själv kommer upp i listan.
kuk-trån hade ju en rejölt matig kuk å innan spindel lekte seppi å censurerade. Good times
Senast redigerad av BIG_JIM_RENNIE den 5 december 2017 00:43.
Fick betalningspåminnelse för något jag betalade direkt med kort på nätet. Så nu måste man krångla med att mejla deras ekonomiavdelning, visa kontoutdrag osv.
Kasst att få the Klarna experience när man ansträngt sig med kort o grejer.
Står t om 'Självklart kan misstag ske ...', som att det händer dagligen.
Du skulle ha betalat med Amex.
Ursprungligen postat av BIG_JIM_RENNIE
kuk-trån hade ju en rejölt matig kuk å innan spindel lekte seppi å censurerade. Good times
Utöka citat
Utnämner dig till Playings historiker. Du ansvarar för att arvet går vidare.
Minns ni den här vidriga?

aaaa tänker på kattrösten ibland <3
något obehagligt när jag hade intro på hemtjänst är när jag var med typ en 40 årig man och han satt och suktade på 16åriga gymnasie-rudar :/
Senast redigerad av rhymez den 8 december 2017 17:27.
Ursprungligen postat av rhymez
något obehagligt när jag hade intro på hemtjänst är när jag var med typ en 40 årig man och han satt och suktade på 16åriga gymnasie-rudar :/
Utöka citat
lol! vad sade han?
varning, NSFL, full hotellgäst som blir skjuten av polis när han gråtande kryper enligt polisens instruktioner

blir så jävla illa berörd av sånhär skit

https://www.cbsnews.com/news/mesa-po...turbing-video/

kan inte någon bara berätta att sånhär skit inte kan hända i sverige för att vi inte är cp.. fattar inte vad det är för fel på usa. det är liksom inte bara lite knas nu, det är full out galenskap
wut the fug
Gör du ett misstag så dödar vi dig, bara så du vet. Upprepa detta 3-4 ggr så kommer du ha någon som råkar göra ett misstag.

Polisen verkar ha någon störning, han verkar vilja göra situationen komplicerad.... svårt att gå fram o sätta handklovar på honom när han ligger med ansiktet neråt och armarna framför sig.
Senast redigerad av mooltipahs den 9 december 2017 10:17.
Sätt benen i kors, res dig upp till knäsittandes, armarna rakt upp. Börja nu hjula halvvägs fram till mig, lägg dig på marken, rotera 180 grader och gör masken baklänges mot oss (masken från 90talets street dance, inte tidiga 2000-tal, för då dödar vi dig.)
Senast redigerad av mooltipahs den 9 december 2017 14:07.
Beckmörkt klockan fyra. Det här landet funkar inte utan snö.
Default avatar

« Tillbaka till Off-topic