ÖvrigtOvärda saker

Problemet med IQ-test. När det går på tid får jag 17 %. När det inte går på tid får jag 9/10. Vi trögtänkta genier får lida mycket av samhällets adhd-fasoner.
Många får. Bjussar på den.
Ursprungligen postat av Boba
Fattar ej varför HP går på tid. Eller iaf så lite tid, fattar ju att folk inte kan sitta hur länge som helst av praktiska skäl.  Men kan man så kan man liksom.
Utöka citat
probs för att man då behöver många plugga för att kunna göra det snabbt o effektivt om man vill ha bra resultat, och dom som har förmågan att palla göra det e oxå bra på att palla med högskolan

det e fan inte för att saker går på tid i verkliga livet, man behöver väl aldrig sitta och speeda igenom matte som man gör på hp?
Senast redigerad av Genn den 17 april 2018 17:04.
Hur dålig e du på matte
Ganska dålig antar jag? vet inte vad jag ska jämföra med? Pluggade matte inför HP den här gången. Och det är ju inget särskilt knepigt man behöver kunna. Tycker inte det är svårt att lösa uppgifterna på HP men har problem med att göra det tillräckligt snabbt. Har ju dock kass perceptuell snabbhet och sugigt närminne enligt ett av psykolog utfört IQ test.

Hursomhelst relevans?
Jag är askass på matte, mest för att jag slutade studera ämnet i mellanstadiet
Att bjm drog
Att behöva gå upp innan kl 9
Det enda som är bra med det är att tiden alltid går snabbare när man är trött så arbetsdan flyter bättre.
Ursprungligen postat av Lystrad
Att behöva gå upp innan kl 9
Utöka citat
Feel ya. En gång i månaden börjar jag 8 och det suger ju röv att gå upp kl 7 :S fattar inte hur föllk pallar när man kan jobba normala tider @mooltipahs
Går upp runt 6 varje dag typ
Går upp 0515 varje dag, men kommer börja gå upp 0430 framöver.
Går upp runt 10 varje dag.
Har svettats så mycket rövsvett idag så att det runnit ner längs insidan på låren. Skulle fan behöva bada i ett badkar av 100% luftfuktighet för att bli helt ren
Går upp 7 på sommaren och 9 på vintern
@BIG_JIM_RENNIE har haft 'stick' i sitt krypin (precis som @peach), så länge jag kan minnas. Ni kommer inte tro era ögon när ni får höra vad som hände sen.
Han kommer nog tillbaka i morgon med ett par kalla under västen!
Ofta han är så ouppfostrad att han bara drar utan att säga hej då. Tror bättre än så om honom och är därför övertygad om att han bara tar en liten andningspaus.
Han slog väl följe när peach drog av förklarliga skäl.
Varför drog peach och bjr? Eller var det bara pga allmänt dålig stämning. Kan någon briefa mig tack
Senast redigerad av multifaros den 19 april 2018 18:49.
Ursprungligen postat av Giffox
Han slog väl följe när peach drog av förklarliga skäl.
Utöka citat
peach drog väl efteråt?
Ursprungligen postat av multifaros
Varför drog peach och bjr? Eller var det bara pga allmänt dålig stämning. Kan någon briefa mig tack
Utöka citat
Han Jlm kom tillbaka från sin ban(? eller kanske bara var paus) samtidigt som Seiken kom tillbaka och spamma. Så båda lämna i protest 
Senast redigerad av Moopey den 19 april 2018 16:25.
Där finns väl ingen uttalad protest från bjr? Ej heller inget "hej då" "jag drar". Han postade som vanligt sen sluta han logga in, eller har jag missat något
Kom tillbaks, @BIG_JIM_RENNIE. Finns massa bra content nu, så som att SD-Jimmy spelar piano.
"Watch @multifaros jaw drop as jimmy plays an amazing piece on the piano"
Var är @TheDebtCollector? Är de ett helt gäng som gått samman och dragit utan att säga nåt?
Default avatar

« Tillbaka till Off-topic