ÖvrigtGissa personlighetstyp på användare

I den här tråden kan man gissa personlighetstyp på en annan användare. Eller ännu mer konkret, man får gissa vad användare skulle scorea på det här Myers Briggs testet:

http://www.humanmetrics.com/cgi-win/JTypes2.asp

Eftersom testet går jävligt fort att göra kan användare som fått sina personlighetstyper gissade gå in och bekräfta huruvida gissningarna stämmer eller inte. Det bör emellertid nämnas att man inte ska ta testet för mer än vad det är (mer om detta här: http://en.wikipedia.org/wiki/Myers-Briggs_Type_Indicator), samt att syftet med tråden bara är att det hela ska vara kul.

Jag gissar på att Nikeplektrum scorear INTP, och om inte det så INTJ.
Men före helvete ditt jävla Vädur:

Citat från nneG
inte ska ta testet för mer än vad det är
Utöka citat
Citat från nneG
gissa vad användare skulle scorea på det här Myers Briggs testet
Utöka citat
entj
"
This quality, along with their goal orientation, often makes ENTJs superior leaders, both realistic and visionary in implementing a long-term plan.
"
do me!
Enfp, antar jag är för anonym för  att ngn ska kunna gissa mig doh :(
haha, ja!
Citat från soma
hahahahhahahahhahahahaaa :(
Utöka citat
ja, soma har personlighetstest som är vetenskapligt bevisade! kategorierna ljuger inte där!
Citat från LETT
ja, soma har personlighetstest som är vetenskapligt bevisade! kategorierna ljuger inte där!
Utöka citat
Sannerligen, jag tippar dig fö  ENTJ.
Gissa mig rååååå

Inb4 ormishen postar HETS
tror esfj på ertard. gissa mig!

om folk inte vet vem jag är kan det kanske vara lite svårt. har hetat slow bicycle, sb, satan veludo children, snowflake (osv?) innan
Antingen det eller ESTJ, väger lite över åt ESTJ tror jag mest så att inte båda kan ha rätt.
INTJ. Jag är bara social på Internet!
INFP

Introverted iNtuitive Feeling Perceiving (Introverted Feeling with Extraverted Intuition)
"You tend to be unbiased even if this might endanger your good relations with people"lol, jag i ett nötskal! :D
Citat från Ertard
INTJ. Jag är bara social på Internet!
Utöka citat
Hade iallafall delvis rätt, har förresten för mig att INTJ är det mest prevalenta resultatet bland raidare i wow, tror det var ngn tråd med testet på ensidias forum. INTJ är dessutom typen med högst avg IQ.
Gissa mig! ENTJ
Citat från Oddrose
lol, jag i ett nötskal! :D
Utöka citat
kolla min länk också!!http://stjarntecken.theinformationguru.com/mbti är extremt oseriöst.. "Studies have found that between 39% and 76% of those tested fall into different types upon retesting some weeks or years later." ok liksom :Spf16 och neo-pir är bra.. finns kortare versioner för skojs skull som är rätt reliabla av dom också
ENTJ
moderately expressed extravert
slightly expressed intuitive personality
moderately expressed thinking personality
moderately expressed judging personality
Citat från soma
mbti är extremt oseriöst.. "Studies have found that between 39% and 76% of those tested fall into different types upon retesting some weeks or years later." ok liksom :S
pf16 och neo-pir är bra.. finns kortare versioner för skojs skull som är rätt reliabla av dom också
Utöka citat
Grejen är att resultaten i Myers Briggs testet presenteras på ett sätt som lämpar sig mer för en sån här tråd. Dessutom var det Oddrose postade en fråga i formuläret och inte en del av resultatet. Och:''Individuals are considered the best judge of their own type. While the MBTI questionnaire provides a Reported Type, this is considered only an indication of their probable overall Type.'' Men ja du har ju hursomhelst rätt i sak, men på ett typ ramiskt sätt. 

Lett: Detta ger mig två korrekta gissningar mhuaha
lol ja soma vet uppenbarligen inte vad han talar om, som vanligt. eller vad säger ni, blir det smidigt att vi alla bokar tid hos några bostonpsykologer?
Citat från soma
neo-pir
Utöka citat
Gjorde detta. Fick väl ungefär samma resultat, fast deras ordval är väl mer 'du är sämst' än typ 'här är de positiva sidorna av att du är social missanpassad och arrogant!''.
Citat från Ertard
Gjorde detta. Fick väl ungefär samma resultat, fast deras ordval är väl mer 'du är sämst' än typ 'här är de positiva sidorna av att du är social missanpassad och arrogant!''.
Utöka citat
vilket är ett av problemen, mbti tar med relevanta variabler som extraversion-introversion men blandar sen upp det med helt ovetenskapliga som "thinking and feeling"..men men, jag ska sluta hatea, bara folk inte tror att testet är användbart på andra sätt än för en skojig lek, och precis som du säger är myers briggs poppis just för att alla kategorier är så positivt laddade (vilket är nödvändigt, precis som i horoskop kan man inte ha negativt laddade attribut för då säger folk helt enkelt "det där stämmer inte in på mig")
fast det hade varit skoj att se vad playingmedlemmar har för personlighetsprofil på riktigt :)jag gissar att de flesta skulle ha relativt högt på openess, introversion.. medel på agreeableness och lågt på conscientiousness och medel på neuroticism..
LETT: Vad i hela själva friden håller du på med? :S
Åh gud vilken hemsk tråd
det är ju konstigt att du gissade "rätt" på mig och inte på min internetpersona.
Citat från soma
personlighetsprofil
Utöka citat
gjorde neo-pir-korttestet!score (0-100):extraversion: 1agreeableness: 75conscientousness: 14neuroticism: 17openness: 99lol
Ja asså om något tycker jag det kassa testet stämmer någorlunda bättre, om än överdrivet positivt. Man fick väldiga extremer i neo-pir.
ENTJ
very expressed extravert
distinctively expressed intuitive personality
slightly expressed thinking personality
moderately expressed judging personality
Default avatar

« Tillbaka till Off-topic