ÖvrigtWebbdesign-utbildning i Sthlm?

Jag undrar om ni kan tipsa om en bra, kostnadsfri utbildning inom Stockholmsområdet. Det finns många olika utbildningar, och jag vill vara säker på att jag hittar en av de allra bästa.Tyvärr saknar jag förkunskaper och har endast Matte A från gymnasiet. Jag vill absolut inte tvingas läsa Matte B osv på konvux - visst måste det finnas utbildningar som inte kräver Matte B, C etc? Tyvärr har jag några IGn, men är iaf godkänd i Svenska B och Engelska B, samt har VG i Webbdesign samt MVG i Datorkunskap. Men för övrigt är betygen inte så imponerande (har en rejäl bunt VGn, men tyvärr ser det dåligt ut pga IG).Nå, kan någon vänlig forumit snälla tipsa om nån riktigt lång (minst 1-2 år, helst 3 eller längre) utbildning som Inte körs i ett snabbt rustempo, och som Inte kräver förkunskaper? Ej distans.Extremt tacksam för tips/hjälp! =)
Denna kanske? 2 århttp://www.nackademin.se/ky/utbildningar/in...nsdesign/Krävs grundläggande behörighet samt Svenska B och Engelska A, Men går säkert att komma runt grundläggande behörighet om du skriver ett personligt brev där du visar att du är duktig och brinner för detta. Det som väger tyngst är arbetsprov.Annars är det generellt bättre att investera i en utbildning a la Hyper Island. Bättre utbildning och högre ingångslön senare.
Ska man använda denna tråd för allmänna diskussioner om webdesign, eller ska man göra en ny tråd för det?
kör en ny, den här handlar ju om webbdesign utbildningar i stockholm.
Tror fan jag gör det (när det behövs, är on top of things nu)
Default avatar

« Tillbaka till Off-topic