SamhälleGenustråd

Vet inte vilka det är, orkar inte googla.
Googlade dem, jag fattar inte varför man ska känna till dem.
Ursprungligen postat av ti4
Googlade dem, jag fattar inte varför man ska känna till dem.
Utöka citat

samt snubben högst upp till vänster
eller:

ah, inget viktigt alltså.
Död kompis är ett jättebra seriealbum.
han gör roliga podcasts
Well, viktigare än Matgeek och han känner du ju till som fan!
Så efterblivet.
rofl töntigt att göra d, töntigt att oja om d.
Inget töntigt med att ställa frågan "but why though"?

Religion kan suga, är jag den första att säga, men jag tycker fortfarande det är så jäkla löjligt. Jesus var en dude i bibeln och en kyrka bör väl våga hålla fast i åtminstone en sådan sak? Religion kan bara vara så progressivt innan man kan lägga ner skiten istället.

Kalla muhammed för kvinna så brinner väl halva europa lol
In Gudrun we trust.
Fadern, hönan och den heliga anden
Jungfrufödsel var ganska progressivt om man tänker på det, nu åker ju tjejerna till Danmark för sånt.
lel
Senast redigerad av mooltipahs den 28 december 2017 20:47.

Oh no, Ajvar Rapey has begun to write in english so that he can reach out to his international fans.
Är ni twitter fiends? Twitterbråk är nice att strösurfa med.
Women are brilliant with domestic appliances. My mum can’t use her mobile to text but can configure the kitchen appliances. They learned from their mothers when young. Symbols, temps, timings etc.
Utöka citat
mycket tänkvärt
"Jag tar upp Köln för att många som är Metoo-revolutionens avantgarde också tillhör den antirasistiska spjutspetsen. Det är mer än välkommet om Metoo omöjliggör för Sverigedemokraterna att anklaga i första hand Muhammed & co för att vara våldtäktsbenägna, men revolutionärer som vill övertyga massan måste akta sig för att äntra barrikaden med kluvna tungor och dubbla budskap."

https://www.aftonbladet.se/kultur/a/...inskar-kvinnor

wtf på den formuleringen lel. massa synpunkter på metoo från Åsa Linderborg står iaf att läsa i texten.
Senast redigerad av Jackie den 8 januari 2018 16:07.
Herregud vilket dravel.
"vän av vishet"
Default avatar

« Tillbaka till Off-topic