Övrigt♥ Kärlekstråden ♥

Ursprungligen postat av peach
kollat på gorilla channel much eller?
Utöka citat
nej men jag har knullat mycket i mina dar.
loool
Jag har knullat mest och flest
Ursprungligen postat av Gurkvatten
Ta en promenad bara typ? Det blir säkert skitbra! Alt om det känns bekvämt, dra hem till henne och passa på att göra gott intryck på morsan direkt så är det avklarat direkt :D
Utöka citat
Låter som en bra början på en kort vänskap. Serri, har någon någonsin fått ligga på detta vis?
Nu
Ursprungligen postat av Jackie
Låter som en bra början på en kort vänskap. Serri, har någon någonsin fått ligga på detta vis?
Utöka citat
Han säger ju att han inte vill ligga mannen. Vi alphas får helt enkelt acceptera det och stötta honom oavsett vad han vill göra
Ursprungligen postat av jsf
Jag har knullat mest och flest
Utöka citat
Frågan är om man vill ha knullat mest och flest eller flest bäst... där har ni något att fundera på!
Ursprungligen postat av danne_psn
Han säger ju att han inte vill ligga mannen. Vi alphas får helt enkelt acceptera det och stötta honom oavsett vad han vill göra
Utöka citat
Aight, du har väl rätt. Svårt att undvika att hetsa ibland bro.
Är det bajsbeteende att kanske övertyga henne att ses hos henne? Mina föräldrar är väldigt på med nytt folk och kommer säkert ställa hundra frågor.
Visa henne vore.
Ursprungligen postat av rhymez
Är det bajsbeteende att kanske övertyga henne att ses hos henne?
Utöka citat
Nä? Du kan ju vara öppen om det om det kommer på tal.
Ursprungligen postat av Box
jag fattar inte?
jag  dricker alkohol och har varit på öladrickardejt. men om man inte gillar att dricka alkohol så har man alltså inga andra alternativ och gör bara ingenting istället?
fan va keffa, skärp dig @rhymez 
ni kan väl göra nåt kul tillsammans där ni kan lära känna varandra? det är väl det som är meningen
Utöka citat
Hahaha, älskar den här gamle runkgubben. "Jag fattar inte, jag dricker spånken och klättrar på väggar och håller på som en jävla iller, så jag fattar inte alls, gör nåt kul bara, gå och klättra, jag fattar inte."
hahaha
ZING
Ursprungligen postat av Agitopop
Hahaha, älskar den här gamle runkgubben. "Jag fattar inte, jag dricker spånken och klättrar på väggar och håller på som en jävla iller, så jag fattar inte alls, gör nåt kul bara, gå och klättra, jag fattar inte."
Utöka citat
Fattar inte?
tycker det är konstigt om fölket som inte dricker inte gör andra saker istället på sina dejter. Det vanligaste lär ju vara ölkröksdejter, ba kolla på multarns beskrivningar my dude
varför är alla här idioter?
Likea det här inlägget om @peach själv kan va en idiot
Senast redigerad av addek den 13 januari 2018 18:53.
Ursprungligen postat av multifaros
hur märkligt är detta beteende:
>är med lite folk ute i somras och hamnar bredvid en bekant tjej och pratar i flera timmar, fett trevlig feeling
>träffar henne igen nån vecka senare ute och vi snackar mer, hon verkar intresserad
>vi matchar på tinder och börjar prata
>vi bestämmer en dag som vi ska ta en öl
>hon skriver den dagen säger hon är sjuk, att hon hör av sig så fort hon är frisk så kan vi ses
>hon hör inte av sig på 2 veckor
>jag skriver och frågar om hon inte ville ses, inget svar
>sen dess har hon likeat det mesta jag lagt upp på instagram

det är alltså just den sista punkten som är helt obegriplig för mig, allt innan är ju möjligen tråkig stil och jag tycker att man kan säga NÅT litet om man har ändrat sig och inte vill ses. det konstiga är att straight up sluta svara, när det dessutom är en person i ens umgängeskrets det handlar om, vi har liksom massa gemensamma vänner och kommer garanterat springa på varandra igen. men att likea mina bilder på instagram sen är också så jävla märkligt, eller?
Utöka citat

>var ute med våra gemensamma vänner i natt
>den här tjejen kommer dit
>hon är i sällskap med en annan gammal tinderflamma till mig (hade ingen aning om att de kände varandra)
>hälsar på dem båda
>de börjar efter 5 min hångla 50cm framför mig
>tydligen har de båda kommit ut som lesbiska och är nu ett par

Multi – omvändaren
Ursprungligen postat av multifaros
>de börjar efter 5 min hångla 50cm framför mig
>tydligen har de båda kommit ut som lesbiska och är nu ett par
Utöka citat
hur kunde du inte ro hem detta man1
Ursprungligen postat av addek
Likea det här inlägget om @peach själv kan va en idiot
Utöka citat
tror inte att du behöver likes för att den poängen ska gå fram, det är rätt uppenbart att jag är illa omtyckt av grobianerna här.
Den här hemsidan har för många nazister.
Ursprungligen postat av peach
varför är alla här idioter?
Utöka citat
Nu tar jag illa upp när du skriver detta
varför går alla tjejor å blir lesbiska, när de skulle kunna ha sex me mig x(
eller rajmarn
Ursprungligen postat av rhymez

Asså gå in på random sida med en massa profiler med 20åriga hens. 90% av de kommer stå "älskar festa, träffa folk, resa och pastasallad" typ. Det jag menade med "typisk hen".
Utöka citat
> typisk hen
> 2018
> pasta

lel
mm, någon har missat celiakivågen......
Är pastasallad fortfarande en grej? Trodde det dog tidigt 90-tal, typ.
nu är det glutenfri pastasallad som gäller.
Ursprungligen postat av Agitopop
Är pastasallad fortfarande en grej? Trodde det dog tidigt 90-tal, typ.
Utöka citat

Verkligen, @rhymez är så jävla fel ute här (och om allt annat)
Ursprungligen postat av Box
Nu tar jag illa upp när du skriver detta
Utöka citat
gillar du hanif bali? tycker du att paolo roberto är vettig? om nej, ta inte åt dig.
Default avatar

« Tillbaka till Off-topic