ÖvrigtJobb-tråden

Har 300k+ i studieskulder :)
Kan man betala tillbaks studieskulderna med kortet? @oddrose
Ursprungligen postat av Oddrose

Den är rätt bra (12 eller 18000 poäng beroende på kort). Även den som blir inbjuden får en bonus som hen inte får annars. Så båda tjänar på det!
Utöka citat
Ursprungligen postat av jsf
samma poängbonus som du får
Utöka citat
N i c e! Inte för att jag vet hur svårförvärvade poäng är annars haha
Ursprungligen postat av Jackie
N i c e! Inte för att jag vet hur svårförvärvade poäng är annars haha
Utöka citat
du ska handlat mellan 80-90k eller åkt på ca 6-7 inrikes med sas t/r. typ
Ursprungligen postat av Box
Kan man betala tillbaks studieskulderna med kortet? @oddrose
Utöka citat
ja faktiskt via betalo
du ska handlat mellan 80-90k eller åkt på ca 6-7 inrikes med sas t/r. typ
Utöka citat
Shit, låter som en bra deal att käka lunch då ;)
frågan hur mkt värt elite-kortet är, måste man inte handla väldigt väldigt mkt? ser inte poängen annars? skillnaden är väl bara mer poäng (och en extra resa men få personer handlar för 300k om året)?
Utöka citat

Ja, du får ju ~33.3% extra poäng från spendering jämfört med Premiumkortet. Det tillsammans med de 20 000 baspoängen man får varje år (vilket gör att jag alltid kan ha Star Alliance Gold status) gör att jag tycker det är värt den extra kostnaden.

Sen är det ju nice att man får en extra vouchers om man skulle spendera mer än 300k (vilket jag har gjort i år men oklart om jag gör det normalår, vi får se).
Senast redigerad av Oddrose den 14 november 2017 18:37.
Va innebär star alliance gold?
finns det någon poäng med att leta efter extra/deltidsjobb när man ska resa och inte vara här mellan 22:a - 29:a dec?
Ursprungligen postat av rhymez
finns det någon poäng med att leta efter extra/deltidsjobb när man ska resa och inte vara här mellan 22:a - 29:a dec?
Utöka citat

Ja? Solklart EV+

Om du inte söker får du ingenting, men om du söker finns det en chans att du får något där dom tycker det är okej att du är borta.
Nice, ringde runt och kanske ska ta hand om lite gubbar och gummor :)

@peach 
Prevent - Arbetsmiljö i samverkan
Streamingen startade 9 nov. 2017

PRENUMERERA 219SUBSCRIBE SUBSCRIBED UNSUBSCRIBE
Titta på Polly och kattungarna så kan du må bättre, bli mer effektiv och prestera bättre efteråt. Forskning visar nämligen att internetkatter kan fungera som digital djurterapi.

Vi livesänder nu under några veckor hemma hos Polly och ungarna. Från deras första dagar tillsammans, till ungarnas vingliga steg ut i världen. Varför sänder vi det här? Vi vill lyfta den viktiga arbetsmiljöfrågan stress – och uppmärksamma att bra pauser gör skillnad för att jobba hållbart idag och imorgon.

Kostnadsfri guide till en friskare arbetsplats?
Trivsel och arbetsmiljö är en stor del av ett bra ledarskap och de är frågor som ständigt behöver arbetas med. När du behöver inspiration, prenumerera på vår kostnadsfria Chefens arbetsmiljöguide här: http://www.prevent.se/slow-tv
jahap, 3 dagar senare så lyckades man få jobb. konstig värld.
Nu är du ålagd till att berätta vad det är.
ta hand och prata med lite gubbar och gummor i deras hem
Gz
Ursprungligen postat av Jackie
Det första jag ska göra när jag får ett jobb är att köpa en ps4. Känns sjukt att jag inte har en och jag ser jättemycket fram emot det
Utöka citat
Ursprungligen postat av illern
Köp två!
Utöka citat
Utöka citat
Det är ett bra jobb, grattis!
jahap, 3 dagar senare så lyckades man få jobb. konstig värld.
Utöka citat
Att ingen likeat det här är fan dålig stil
Skämmes tammeFA-AN! Gör om gör rätt
Utöka citat
Gz! Mitt år på hemtjänsten har varit mest meriterade på CV:t när jag sökt andra jobb.
Senast redigerad av JamesBondJr den 26 november 2017 20:37.
en fråga bara, de har redan sagt till mig att komma förbi och börja intro-jobba nästa vecka men jag har inte skrivit på något kontrakt. ska jag fråga om det först?
en fråga bara, de har redan sagt till mig att komma förbi och börja intro-jobba nästa vecka men jag har inte skrivit på något kontrakt. ska jag fråga om det först?
Utöka citat
Nä ta det i samband med att du är där ba?
Klart du ska skriva kontrakt, hör väl till sunt förnuft?
Senast redigerad av bring den 24 november 2017 21:53.
När jag sommarjobbade med samma jobb så var de också sega med kontrakt. Ta reda på vem som ansvarar för det genom dina kollegor och prata med den personen bara.

Du ska troligtvis gå bredvid först och se hur de andra gör. Du ska få betalt för den tiden, även om du kanske inte gör något utöver att ställa undan lite disk.
ah får nog ta upp det senare under första dagen, tror de är bara lite stressade. killen jag snackade med hade 0 intresse av vad jag var för person, behövde inte "sälja mig" öht. han ville bara veta när jag kunde jobba.
ah får nog ta upp det senare under första dagen, tror de är bara lite stressade. killen jag snackade med hade 0 intresse av vad jag var för person, behövde inte "sälja mig" öht. han ville bara veta när jag kunde jobba.
Utöka citat
Precis. Det är inget att oroa dig för. Men se bara till att ta upp det!
Nån som jobbat med/för/hos Pöyry? Hur är/var de att jobba hos? 
Försökt googla lite men verkar vara som random consultfirma ala sweco/ÅF etc, eller?
Ursprungligen postat av Mohammedius
Nån som jobbat med/för/hos Pöyry? 
Utöka citat
Va är der för bolag?
Default avatar

« Tillbaka till Off-topic