Film/tvNetflix och andra streamingtjänster

Ursprungligen postat av HLmaster
Jag förstår att flesta använder DLNA osv med den, men går det att koppla in en aktiv usbhubb o köra vanliga hårddiskar med olika typer av filmfiler? Och har den funktion för att visa bild o info för filmerna samt undertext sökning? Kör en Boxee Box nu o den har jag varit riktigt nöjd med, men den börjar bli riktigt seg o Netflix funkar inte o Twitch ere dåligt med. E rädd att den nya spelaren jag köper inte kan ta alla filformat som Boxern kunde...  Sen kan jag inte lägga ut alltför mycket cash just nu heller.
Utöka citat
har aldrig testat men hårddiskar ska tydligen funka enligt google
Amazon Prime har visst dykt upp i Sverige nu med 7-dagar trial och intropris på 2.99€/mån
Ursprungligen postat av Trappski
Amazon Prime har visst dykt upp i Sverige nu med 7-dagar trial och intropris på 2.99€/mån
Utöka citat
inkluderar det andra tjänster än prime video?
Ursprungligen postat av Kanin
inkluderar det andra tjänster än prime video?
Utöka citat
Ingen aning...
Trodde Prime var deras videotjänst. :P
Ingen aning...
Trodde Prime var deras videotjänst. :P
Utöka citat
i staterna är prime najs, där fungerar det mer som ett större medlemsskap som sträcker sig över alla amazons tjänster. många saker har gratis 2-dagarsfrakt, vissa saker har gratis sammadagsfrakt, man kan få matvaror inklusive alkohol levererade inom 2 timmar utan extra kostnad i större städer + prime video/music/andra tjänster. inte så konstigt att dom har mer eller mindre monopol där.
Senast redigerad av Kanin den 14 mars 2017 08:29.
Är Prime Video värt att ha om man inte är det minsta intresserad av Top Gear?
Vad ska man komplettera netflix med för att få ett något sånär vettigt filmutbud?
Ursprungligen postat av de_leon
Vad ska man komplettera netflix med för att få ett något sånär vettigt filmutbud?
Utöka citat
man säger upp sin netflix-subscription och tankar warez
Vende man har ju jobb o pengar nu liks.
Glitch - jävligt bra mystikserie. Ba 5 avsnitt på s1 så plöj skiten.
Ok
Lite godare ton, tack.
Ok tack.

Såg första nu och det vart lovande även om man sett varianter av premissen förut
Senast redigerad av Boba den 18 mars 2017 12:30.

nice
amazon prime video har släppts i sverige, hur kollar man utbudet?
Skaffar trialkonto?
Utöka citat
funderar på det, dock jobbigt om man måste knappa in kortnummer osv för att ens få trailen
Kolla man in the high castle @mazerfaka lite konstigt och weird pilot men blir mycket bättre för varje avsnitt man ser!
Top tier fascist core aesthetics tv.
Default avatar

« Tillbaka till Off-topic