Film/tvKommande Film och TV

Ursprungligen postat av Jackie
drömma om att jag är en snygg lebb
Utöka citat
Idag kan den drömmen bli sann. Go for it bro
Rätt hög ångerratio på det. Plus att det vore synd att vifta farväl till en sån gobit som Dallas.
Din dallas kommer vara kvar. Bara omgjord så folk kan njuta av den på ett annorlunda sätt.
Din dallas kommer att vändas ut och in typ, dina kulor blir till äggstockar osvetc
Är det inte roligare att va en b-rud med dallas osv?

Senast redigerad av Laserdisc den 10 december 2017 18:23.

är krisen wiig med? annars blir de no go
Girls are smart, girls can do robbery. Get over it.
Ocean's 8 ser ut att vara Hollywoods motsvarighet till Lilla Jönssonligan. Pinsamt är bara förnamnet.
Tycker den verkar vara lika "bra" som resten av alla Oceans-filmerna.
Ursprungligen postat av Roanapur
Ocean's 8 ser ut att vara Hollywoods motsvarighet till Lilla Jönssonligan. Pinsamt är bara förnamnet.
Utöka citat
Vad betyder ens detta?
Ursprungligen postat av Agitopop
Vad betyder ens detta?
Utöka citat
Båda två är skamlösa kopior som är gjorda för en publik med underutvecklade hjärnor.
Vad betyder ens detta?
Utöka citat
Att oceans 8 är lika bra som childen of men, tror jag
Båda två är skamlösa kopior som är gjorda för en publik med underutvecklade hjärnor.
Utöka citat
Förstår ännu mindre nu. Vad är i så fall Ocean's 11 från 2001?
Tror @Roanapur försöker säga att det är tråkigt att de bara tar något gammalt och stoppar in en massa kvinnor istället för att skapa något mer unikt.
Okej, vad är i så fall Ocean's 12 och 13? Eller Jönsonligan 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 och 9?
Vore ju lika töntigt att reboota desperate housewives som "desperate husbands" med massa män.
Förstår ännu mindre nu. Vad är i så fall Ocean's 11 från 2001?
Utöka citat
Du har en poäng. Skillnaden är dock att Ocean's 8 försöker att bevisa något.

Jag hade ärligt talat hellre sett en ny Marvel-film med bara kvinnor. Botten är redan nådd där för det går liksom inte skapa en töntigare karaktär än Falcon.
Vad är detta ett svar på? Inget jag har skrivit iaf.

edit: svar till rhymez
Senast redigerad av Agitopop den 19 december 2017 16:03.
TIL att botten nåddes 1969
Skillnaden är dock att Ocean's 8 försöker att bevisa något.
Utöka citat
Gör den? Jag tror det är en kommersiell produkt från en hyperkapitalistisk industri som aldrig försöker skapa trender så mycket som den försöker slå mynt av de redan rådande.
Du har en poäng. Skillnaden är dock att Ocean's 8 försöker att bevisa något.

Jag hade ärligt talat hellre sett en ny Marvel-film med bara kvinnor. 
Utöka citat
Tror jag läste att DC har en sån film planerad.
Känns det jobbigt lr
Kränkta män klankar ned på populärkultur med kvinnor i centrum del miljarden
Senast redigerad av kin den 19 december 2017 16:27.
Inga meme-argument i min diskussion, tack.
Inga meme-argument i min diskussion, tack.
Utöka citat
>meme-argument
Gör den? Jag tror det är en kommersiell produkt från en hyperkapitalistisk industri som aldrig försöker skapa trender så mycket som den försöker slå mynt av de redan rådande.
Utöka citat
Det är lite meta över det hela. Filmen är gjord för att tjäna pengar på en publik som känner frustration över männens dominans i Hollywood, och det gör i slutändan att det blir lite prestige över det hela från målpublikens sida.
och det gör i slutändan att det blir lite prestige över det hela från målpublikens sida.
Utöka citat
Ja, som när alla låtsades att Tjejbusters var en bra film. Förstår inte vad det har med saken att göra?
Ja, som när alla låtsades att Tjejbusters var en bra film. Förstår inte vad det har med saken att göra?
Utöka citat
Poängen är att den fanatiska målgruppen den här filmen riktar sig till vägrar erkänna att det är en dålig film, utan istället ser det som en prestigefråga att dels kunna bevisa att de är en värdefull målgrupp, men också att kvinnliga skådespelare har samma dragningskraft i filmer som män.
Default avatar

« Tillbaka till Off-topic