ÖvrigtCringe

har fem års empiriska bevis på att vanliga frisörer inte kan klippa skägg. skulle dock aldrig gynna skäggkulturen så får leva med fult skägg istället
du har jättefint skägg bro @GESSY
Ursprungligen postat av GESSY
har fem års empiriska bevis på att vanliga frisörer inte kan klippa skägg. skulle dock aldrig gynna skäggkulturen så får leva med fult skägg istället
Utöka citat
Word. Ändå lockats av att gå in på BARBER AND BABES ba för att se vad i hela friden det är
Senast redigerad av BIG_JIM_RENNIE den 4 augusti 2017 06:57.
Känns som att turken på hörnet har x års antal mer erfarenhet av bångstyriga skägg än dessa nypoppade barberier (hehe @Kanin )
Ursprungligen postat av BIG_JIM_RENNIE
Word. Ändå lockats av att gå in på BARBER AND BABES ba för att se vad i hela friden det är
Utöka citat
Det är ett ställe där du kan klippa håret på huvidet och i ansiktet
Dom e buddys tydligen, tyckte de blev en rolig speedrun med deras käbbel!

edit: vart fel klipp
Senast redigerad av mazerfaka den 15 augusti 2017 01:10.
Fyfan. Som när jag ryckte lite i vad jag trodde var min klasskamrats hästsvans och sa tuuut tuuut och sen vände sig personen om och det var min syrras kompis (tre år äldre).
ta-fel-person-cringe är bra cringe
Ja det är cringe i sin renaste form, ej utspätt med humor för det är aldrig roligt för någon av dom inblandade.
Senast redigerad av Boba den 18 augusti 2017 18:47.
Man anar bara spåren av en idé om att vara rolig som gick från att verka fullt rimligt till att helt plötsligt kännas som den sämsta idé som peronen i fråga någonsin varit ansvarig för.
Haha ja!
Ursprungligen postat av Boba
Fyfan. Som när jag ryckte lite i vad jag trodde var min klasskamrats hästsvans och sa tuuut tuuut och sen vände sig personen om och det var min syrras kompis (tre år äldre).
Utöka citat
Man ska inte rycka i andras hästsvans. Vad är det för ohyfs? Väx upp!
Senast redigerad av Squickan den 19 augusti 2017 00:02.
anders borg har visst fått sin hästsvans ryckt i många gånger
Ursprungligen postat av muttsork
anders borg har visst fått sin hästsvans ryckt i många gånger
Utöka citat
Carl bildt!!
Jo?
gulligt ju
Haha känns jävligt universitetsstudent
Default avatar

« Tillbaka till Off-topic