ÖvrigtCringe

Parfymrecensioner är lit af
Låter som 10/10 från texten och sen ba 8.5.
Jäklar. Imponerande att någon tar sig tid till att skriva en sådan recension för en parfym man köpt, språkbruket är ju snarlikt tillverkarens egna livsstil-säljande marknadsföring. Recensionen är en förlängning av deras marknadsföring / random parfymälskare?? Vad tror ni!
Låter som någon som får mycket f****.
Nä det ser ut att vara skrivet av nån fedora lord
Va vet du om att få mycket fiffi?
Ursprungligen postat av ctrlalttdc
Nä det ser ut att vara skrivet av nån fedora lord
Utöka citat
Tänkte egentligen blindgångsköpa lukta-gotten i fråga men blev avskräckt av denna insikt.
Älskar pussy
Ursprungligen postat av VEL

riktigt bra stämning
Utöka citat
bra kanal

sick crowd här vid 2:20:

Ursprungligen postat av rhymez
https://www.dn.se/kultur-noje/sex-sc...edish-academy/

>DN fortsätter med att skriva på engelska och tror att någon bryr sig
Utöka citat

Dom kan se exakt hur många som läser varje specifik artikel, och mycket mer detaljerad information också. Så om dom skriver artiklar på engelska så är det för att dom vet att det finns underlag för det.

Men du tänker väl inte så långt, som vanligt
Vi kan gott låsa tråden nu. Mycket värre än detta blir det inte.

Ursprungligen postat av movado
såg du ens:

Utöka citat
Det där var fan illa alltså. Men jag tror att Ajdar och hans sång om Chiquita-bananer vinner ändå.
kanske inte regelrätt 'skruva sig å titta bort'-cringe, men jag behövde få den här killen ur systemet

DJ Cumface
Ursprungligen postat av movado
kanske inte regelrätt 'skruva sig å titta bort'-cringe, men jag behövde få den här killen ur systemet
Utöka citat

fyfaaaan vad jag hatar honom
Fyfan vilket skräp. Musik är baserad på ren och skär fysik. Du kan inte klämma in allt det där, i en sådan liten konfiguration  och volym och få något kvalitetsljud värt namnet. Also, kvalite är heavy och den där är inte tung nog för att inne hålla 3(?) element av hög kvalite. Han verkar också bli imponerand av att elementen vibrerar, typ, är han lite långsam? Svårt att bedömma ljudkvaliten såhär men det är antagligen alldeles för mycket, och otajt, bas med inslag av vibrationer från baskabinetten.
Senast redigerad av mooltipahs den 30 november 2017 16:48.
Default avatar

« Tillbaka till Off-topic