ÖvrigtCringe

30.000. Kan få riktigt fet hifi begagnat, som ny skick, för det där priset, 2 feta frontar. Snyggare högtalare för den delen, om det nu är viktigt.
Senast redigerad av mooltipahs den 30 november 2017 16:51.
Ursprungligen postat av mooltipahs
Fyfan vilket skräp. Musik är baserad på ren och skär fysik. Du kan inte klämma in allt det där, i en sådan liten konfiguration  och volym och få något kvalitetsljud värt namnet. Also, kvalite är heavy och den där är inte tung nog för att inne hålla 3(?) element av hög kvalite. Han verkar också bli imponerand av att elementen vibrerar, typ, är han lite långsam? Svårt att bedömma ljudkvaliten såhär men det är antagligen alldeles för mycket, och otajt, bas med inslag av vibrationer från baskabinetten.
Utöka citat
Ja och det är en bluetoothhögtalare, den skickar komprimerat ljud trådlöst över bluetooth = skitkvalitet
BT-högtalare för flera tiotusentals kronor är största memet någonsin som rhymez hade uttryckt det
Senast redigerad av danne_psn den 30 november 2017 16:59.
Senast redigerad av rhymez den 30 november 2017 17:49.
Vad är det för B&W högtalare du har @Giffox ?
När jag är utbildad och kirrat jobb ska jag köpa en stereo-anläggning för ca 30-40 lappar.

Sen tänkte jag köra på en billigare hembio-lösning, där är det bara surroundet och dönet jag vill åt :)
Ursprungligen postat av Giffox
Utöka citat
Den  verkar ju bara  ha apt-x

När jag är utbildad och kirrat jobb ska jag köpa en stereo-anläggning för ca 30-40 lappar.

Sen tänkte jag köra på en billigare hembio-lösning, där är det bara surroundet och dönet jag vill åt :)
Utöka citat
Jag med fifan mannen
Vem är du danne_psn? Vart håller du hus, hur gammal är du, vad jobbar du med och vad gillar du att göra på fritiden ? :) har dålig koll på dig!
Gillar du musik?
bara phil collins
Vem är du danne_psn? Vart håller du hus, hur gammal är du, vad jobbar du med och vad gillar du att göra på fritiden ? :) har dålig koll på dig!
Utöka citat
16 år bor hos mamma så jag jobbar inte
På fritiden knullar jag
Vi har redan minst 2 pers som bor hos mamma och inte jobbar.
Ja, men de andra två knullar inte!
Där sa du något, vargpojken.
@Agitopop ja, mest gubbrock obv
lmao klart som fan de är tyskar
http://webm.land/media/tmp/b9135fd9-5943-4b9e-aae7-7dd9a8625ab6.webm
men va fan
Lol, bra grejer.
Ursprungligen postat av rhymez
http://webm.land/media/tmp/b9135fd9-5943-4b9e-aae7-7dd9a8625ab6.webm
Utöka citat
:D
Ursprungligen postat av rhymez

mest cringe att en kille skrivit det
Utöka citat

Sådana här texter får mig att kräkas lite i munnen. Artikeln alltså, inte din kommentar.
Inlägget har tagits bort av användaren.
Default avatar

« Tillbaka till Off-topic