ÖvrigtTråden för självömkan, veklagan

Ta dig ett glas då?
Nej, det var sånt som orsakade detta från början. Får stå ut och hoppas att jag inte dör
Ja, försök hålla ut. Det är det enda som funkar i längden. Ta hand om dig själv!
Tack!

Tror jag är askänslig för koffein också
Man håller ut hela livet sen Dör man
Ursprungligen postat av illern

Klämde tummen mellan två vikter i måndags. Svullet och stundtals riktigt ont. Spela går ok, men att skriva eller hålla i instrument blir riktigt smärtsamt vid ihållande tryck. Har sovit så kasst senaste nätterna pga ont som gör att jag vaknar hela tiden, så börjar dessutom bli sliten
Utöka citat
Vafan bränn hål på nageln direkt istället din jävla kvacksalvare
Hade inget att elda med hemma, såhär i efterhand kom jag på att jag nog kunde värmt ett gem eller nål på spisen, men äh! Nu göre inte ont längre men ser lika mongo ut!
Hade gräl med far idag om att jag måste sluta upp med mina värdelösa jobb och aktiviteter som inte kommer leda någon vart och bär söka jobb på bank och jobba på kontor istället. Han tror alltså det fortfarande är 80-talet.
Äh bankanställda kommer ersättas av algoritmer.
Bättre bli youtuber.
Syrran har någon kompis över som är bland den mest irriterande väsen jag stött på. Riktigt skriker när hon snackar.
Läser du vad andra skriver eller är allt en monolog? :)
Fråga om hon gillar children of men.
Ursprungligen postat av de_leon
Äh bankanställda kommer ersättas av algoritmer.
Bättre bli youtuber.
Utöka citat

Ja, det jag alltid sagt. Han svarar med att han sett jättemånga jobb på monster.se
Det är liksom ingen chans att kunna ändra på hans tankesätt. Enligt honom finns det hur mycket lätta kontorsjobb som helst och det är sånt man ska få annars är man misslyckad. Och så är han kommunist förresten. 
Senast redigerad av rhymez den 12 januari 2018 20:35.
Haha, tycker du ska faxa ditt cv dit :)
Ursprungligen postat av rhymez
Och så är han kommunist förresten.
Senast redigerad av rhymez den 12 januari 2018 20:35.
Utöka citat
nice ändå
I wanna meet that dad
Default avatar

« Tillbaka till Off-topic