SamhälleVÄRLDSPOLITIK

Måste ta reda på om det finns några bra ryska spy-flicks om det delade Ukraina.
Ursprungligen postat av Giffox
Måste ta reda på om det finns några bra ryska spy-flicks om det delade Ukraina.
Utöka citat

L E L
lol den ska jag se.
Klart Putte kommer förklara förbudet så för sina peons dock.
Men tänk en liknande artikel på ämnet "usa kan ha utnyttjat missnöje i syrien/libyen/x för att..." känns liks inte riktigt lika sannolikt, undrar varför :)
USA är aldrig part i målet, snarare någon som representerar och agerar för världssamfundets bästa :^)
Läser en sammanfattning av Hillarys bok. 

That’s why the United States needs a leader like Clinton who isn’t afraid to stand up to big money. Donald Trump made it clear he was courting the gun lobby from the start. After the mass shooting at an Orlando nightclub, he thought it was a shame everyone in the club wasn’t armed.
Men detta kanske ni redan vet
Ursprungligen postat av Gurkvatten
Hmm, ok, kanske har förändrats lite sen jag sökte (typ 40 cvn lämnade jag tror jag, fick två intervjuer - > jobb).

Tror absolut inte man måste ha säljaura för att få jobb dock. Speciellt större mataffärer har ju många som bara glider runt hela dagarna och plockar varor osv. Vissa verkar dock ha satt i system att sätta snygga unga tjejer i kassan dock :S

Riktigt bra jobb är det iaf, sjuk OB, och därför möjligt att tjäna massa cash för få timmar. Kan ge feedback på personligt brev om du vill, har kanske tom kvar de jag använde förut :D
Utöka citat
#whiteprivilege

Och innan @Jackie säger nått så har du storkuksaura så det räcker och blir över vilket obviously kompenserar bort icke-vitheten.

Sorry @rhymez men som jag förstått är du lite brunare plus inte mästare på social kompetens samt har inte ett kontaktnät som kan ge dig jobb. Du kommer förmodligen ha bra mycket svårare att få ett sånt jobb än KAB dudsen (för att inte tala om snygga tjejens).
#allt var hudfärg
Ursprungligen postat av Giffox
#allt var hudfärg
Utöka citat
Desto mer konkurrensutsatt (i synnerhet en okvalificerad tjänst)  en tjänst är desto större roll spelar det. Basic economics.
>desto
>desto
Vilket är viktigast;
i) penisstorlek
ii) hudfärg
?
Penisstorlek

Men det finns såklart undantag då vissa har storkuks aura trots medel eller under medel kuk.
Hur påverkar detta dig?
Sorry men det finns knappt nån rasism på arbetsmarknaden. Det mesta är ju överdrivet .
Ursprungligen postat av ormish
#whiteprivilege

Och innan @Jackie säger nått så har du storkuksaura så det räcker och blir över vilket obviously kompenserar bort icke-vitheten.

Sorry @rhymez men som jag förstått är du lite brunare plus inte mästare på social kompetens samt har inte ett kontaktnät som kan ge dig jobb. Du kommer förmodligen ha bra mycket svårare att få ett sånt jobb än KAB dudsen (för att inte tala om snygga tjejens).
Utöka citat

Nej mannen, hade många kollegor som fick jobb på samma sätt och inte var vita. Isf handlar det nog mer om att ha en "skön" personlighet. Finns gott om butiker där det lätt är fler icke vita än vita. 

Finns säkert vissa chefer som medvetet eller icke medvetet tänker i de banorna (och säkert en del som hellre anställer icke vita), men vad är din poäng? Skulle man låta bli att försöka om det nu var svårare? Så konstigt svar. Du jobbade väl själv i butiken mittemot min? Hur fick du det jobbet? Ge något tips istället för att försöka måla upp en osann bild om att det är omöjligt.
Roy Moore lyckades i natt att förlora mot en demokrat i en av de rödaste staterna i USA. 2018 kommer bli intressant.

Theresa May för en månad sen:

Facebook utreder saken och kommer fram till:

orkar inte LMAO
1$ för att styra utgången av ett val, sjukt värt.

Det här är bland det mest frustrande klippet och jag förstår inte varför den här killen är journalist. 

"really? I'm just gonna leave that out there...... that is not even worth challenging"

Spencer lägger ju fram filosofiskt grundläggande argument som man lätt kan hålla med om, killen har en bra chans att kontra med något som "jaha så är det värt att förslava folk i århundraden för att några få ska få det bättre sen? Men rilspuckot gör ju inte det, utan vägrar utmana och bara kastar bajs. Inte undra att vita killar som bor i skitstater som west virgina blir nazilarpers.
Senast redigerad av rhymez den 15 december 2017 21:10.
Ursprungligen postat av rhymez
Spencer lägger ju fram filosofiskt grundläggande argument som man lätt kan hålla med om
Utöka citat
lol
Saudi släppte den här propaganda-filmen för några dagar sedan:

Irans svar:

LMAO. Vem lyckades bäst?
Ursprungligen postat av Jackie
LMAO. Vem lyckades bäst?
Utöka citat
Är det här 2003 och det där är promo-videos för Command and Conquer Generals?
Omfg det är ju the high sparrow till vänster på thumbnailen i somas klipp :D
Default avatar

« Tillbaka till Off-topic