SportFotbollstråden

Group A: Atletico Madrid, Juventus, Olympiacos, MalmoGroup B: Real Madrid, Basel, Liverpool, LudogoretsGroup C: Benfica, Zenit, Bayer Leverkusen, MonacoGroup D: Arsenal, Borussia Dortmund, Galatasaray, AnderlechtGroup E: Bayern Munich, Manchester City, CSKA Moscow, RomaGroup F: Barcelona, PSG, Ajax, ApoelGroup G: Chelsea, Schalke, Sporting Lisbon, MariborGroup H: Porto, Shakhtar Donetsk, Athletic Bilbao, Bate Borisov
B A J E N
B Ä R S Å
R A K A D
E B R U D
A R ! ! !
Giroud har varit sååå dålig
Skoja inte
Helvete va han sumpade varenda pass och målchans han fick igår. Iofs första tävlingsmatchen från start för hans del efter sommaren så ska ge honom några matcher att komma in i det hela, men jag hoppas verkligen Wenger spelar Alexis eller Campbell mer på topp framöver med Walcott-Özil-Chamberlain bakom så vi får nån jävla fart framåt. Firma Giroud-Cazorla blir för mycket bromskloss och Giroud spelar för mycket med rygg mot mål och ska one-toucha varje boll han får som antingen går till en motståndare eller till ingenmansland.
Avdelning frustrerad...
Stadion slutsålt tio minuter efter matchen och jag som skulle köpa idag.:( kommer vara ett sjukt tryck.
jag är nöjd med att köpa innan matchen i går kväll. lite chansning men gick hem :)
Skulle göra det, men blev inte av. Trodde inte på sånt tryck :)
malmö får hemskt gärna vinna i kväll
Salzburg har fullt manskap nu jävlar får vi se vad Malmö går för då. Se om Arsenal lyckas få jobbet gjort idag då eller om Besiktas kan stå för en bragd nu när Arsenal är i gungning.
Heja Athletic!
Heja di blåe
Inlägget har tagits bort av användaren.
Leverkusen <3
Salzburg petar ju säkert in en boll snart
härligt!
Sjukt roligt!
Jag var lite tvek inför Rosenbergs återkomst till Malmö. Kändes som ett fancy namn som skulle leverera högst en fyra-fem mål. Är glad att jag hade så fel :D
Inlägget har tagits bort av användaren.
Stört fin kväll för fotboll. Efter Malmös vinst hoppade jag över till skitmatchen som gick till straffar. I typ sista momenten av övertiden, så får hemmalagets målvakt rött kort och mittbacken får ta plats i målet där han inte bara räddar en straff, utan sätter en och räddar två. Underhållning
Stämningen på stadion var helt sjuk. Aldrig upplevt något liknande när det gäller klubblag. Typ som Sverige - Paraguay 2006
Både hoppas och hoppas ikte att dom hamnar i samma grupp som leverkusen. Skulle bli så himla ledsen om jag missade att se leverkusen live liksom
malmö <3
va du på matchen rebban
nej, jag var dum nog med att inte köpa biljetter dagen innan salzburg borta (vilket jag tänkte göra). sen var det kört.

ska göra allt för att få tag i cl biljetter nu, verkar säljas som paket dock.
jo, ska försöka köpa så många en kan
någon aning om när de släpps?
jag tänker de måste de berätta efter lottningen. just nu hittar jag inget
Group A: Atletico Madrid, Juventus, Olympiacos, Malmo

[/i]
[i]två bra lag, ska försöka se alla
Default avatar

« Tillbaka till Off-topic