SportFotbollstråden

Haha vad är det som händer? Italiensk mästerklass i taktik eller vadå?
Sjukt! :)
Vilket avslut
8 minuters övertid. :(
Ska de låta bli att slå straffen menar du?
Det var straff.  Pinsamt försvar i slutet.
Straffen va weak AF 

Visst, enligt regelboken är det straff men sånt ges typ aldrig. Kortet på Buffon är svårt att ha nån åsikt om då man inte vet vad som sagts.

Sånt är subjektivt. Däremot 100% objektivt  helt sjukt att alla extra-minuter inte spelades. Det va ett rån.

Man kan vinna även mot de bästa av lag men man kan inte vinna mot en domare.
Tycker inte det ser ut som straff tbh. Ser ut som att Vasquez slänger sig samt benatia får undan bollen.
Solklar straff absolut det var det
Ursprungligen postat av addek
Solklar straff absolut det var det
Utöka citat

='D
VAR kommer inte till PL nästa säsong men kommer användas i liga och fa cupen. Skulle vara intressant att se vilka lag som inte vill ha systemet då 2/3 röstade på detta.
Tror den här vinsten för öfk är den skönaste vinsten jag varit med om. Hoppas all ångest släpper nu
Inte så oväntat, här snackar vi en slug och lurig jäkel!
Är malmö på väg att floppa i år?
Började de inte segt förra året också?
Ganska, men det här är sämsta starten på typ 10 år eller något. Truppen är ju klart försämrad i år jämfört med tidigare. Kan bli pinsamt om det blir en ny vardar-historia i sommar...
Malmö har inte lika bred trupp i år och de hade 6 ordinarie startspelare borta igår så inte konstigt att det gick dåligt.
6st? Säker på de?
Ursprungligen postat av de_leon
6st? Säker på de?
Utöka citat
Enligt min kompis som är mff-fanatiker var det 6 styck. Kan hända att han överdrev men så bra koll på Malmö har jag inte. Men räcker med Brorzon på plan för att de ska vara usla.

De har definitivt en tunnare trupp i år iaf.
Default avatar

« Tillbaka till Off-topic