SamhälleNyheter

Kan vi prata om ubåtsdramat i stället? Och valet av vän-bilden?

Haha wtf, lika sjukt som storyn i övrigt.
Vad gjorde de i ubåten på torsdagskvällen eg? Kvinnan bokat en ubåtsfärd som kvällsnöje?
Ok hon skulle göra ett reportage sa de just på radio.
Ursprungligen postat av Oddrose
Och valet av vän-bilden?
Utöka citat
Trodde först det var Josie Packard.
Ingen person hittad i ubåten!
Hoppas att så inte är fallet, men ubåten kan ju ha sjunkit pga att kroppen dumpades.
Jag hoppas att detta bara är en skenmanöver där de försökte få henne att "försvinna". Kanske var hon hotad av någon eller några och behövde fly?
Också en möjlighet.
Oddan outar sig själv som Flashback-konspiratör.
knepigt att han häktas för dråp baserat på vad han har sagt. Men ändå hoppas polisen hitta henne levande? Värsta wallanderfilmen det här
Ursprungligen postat av PimPim
Värsta wallanderfilmen det här
Utöka citat
Vi måste gå till botten med det här
Haha :D
Ursprungligen postat av Oddrose
Jag hoppas att detta bara är en skenmanöver där de försökte få henne att "försvinna". Kanske var hon hotad av någon eller några och behövde fly?
Utöka citat
lmao
Här talar vi verkligen wallander-film.

Låter som "en dålig amerikansk b-film"

"källa på de" 
får vem som helst bygga och köra omkring med en ubåt?
Bra fråga! Men det verkar ju vara en vilja hos folket själv att införa fler förbud och dylikt. Det är enkelt att inskränka friheter numera, det är en fluga så att säga.

Se, ubåtar leder till kidnappning och mord. Är det ens lagligt att bygga båtar/ubåtar själv? Ja? Jamen varför är det inte förbjudet än?????? Seså!
Rätt dåligt svar på hans fråga.
Var ett dåligt svar men ändå ett jävligt najs svar om ni förstår vad jag menar
Satte den där jäveln @Lystrad på plats
Ursprungligen postat av Agitopop
Rätt dåligt svar på hans fråga.
Utöka citat
Ursprungligen postat av Boba
Satte den där jäveln @Lystrad på plats
Utöka citat
Ja, jag gav inte alls svar på frågan då jag inte vet. Dåligt svar indeed.

Jag försökte inte sätta lystrad på plats wtf!
Kvinnor får kriga, negrer får sitta med vita längst fram i bussen! Such progress, freedom!

Meanwhile 1984 ...
Så tondöv.
finns inte mycket regler alls, kommer ihåg att jag läst om att håkan lans åkte runt i stockholms skärgård i en egenbyggd ubåt som han byggde under gymnasiet
Torde väl vara rätt uppenbart att dansken mördat svensken och tyngt hennes kropp med vikter någonstans ute till havs. Därefter har han i panik försökt sänka båten av någon anledning. Tänkbart är väl att han gjort det för att hävda att de förliste och bägge försökte rädda sig själva varpå hon drunknade, men han blev ju räddad av någon som inte såg röken av kvinnam så den planen föll ju igenom. Frågan är varför i helvete han fick för sig att mörda henne? Min teori är att han försökt närma sig henne sexuellt, blivit avfärdad och helt enkelt dödat henne i blint raseri.

Mvh
Shelock Holmes
Oddans teori låter mer sannolik imo
Fan också, diffade i ålder ser jag nu :(
Senast redigerad av Oddrose den 13 augusti 2017 21:30.
Default avatar

« Tillbaka till Off-topic