ÖvrigtMåndag

Va händer idag playing?
Bästa dagen och början på veckan!
Jag har alltid svårt att motivera mig på jobbet en måndag efter långhelg. Usch vad segt allt är :(
Nån jävla unge knackade mig just på ryggen
Ursprungligen postat av JFG
Jag har alltid svårt att motivera mig på jobbet en måndag efter långhelg. Usch vad segt allt är :(
Utöka citat
Gör något extra av det hela , typ snacka med någon du aldrig har pratat med förr 

Unna dig
Utöka citat
Som fan alltså, jag gör noll
Jobbar och har ångest. Vill vara hemma och läsa eller se på true detective. Men ska äta falafel om en stund och då blir allt bättre 
Usch vad segt allt är :(
Utöka citat
Extra segt när man sovit c:a en timme i natt och sedan lite sporadiskt på tåget på väg till jobbet.
Tur man har möten att sova på. :P
idag har jag lagt mkt tid på att boka resa till london på morgonen. och jobbat lite.

lite högre aktivitet nu på eftermiddagen
segaste dagen på året veckan.
Var riktigt less jag med så gick och tog en veckas extra semester så får vara ledig hela nästa vecka.
Ursprungligen postat av ertard
Som fan alltså, jag gör noll
Utöka citat
Hur är det egentligen att ha ett jobb där man kommer undan med att göra noll? Aldrig haft 
Ursprungligen postat av multifaros
Hur är det egentligen att ha ett jobb där man kommer undan med att göra noll? Aldrig haft
Utöka citat
tänkte lite detsamma

skönt med folk i arbete som bär upp sverige. fyfan för arbetslösa svin!
Arbetsbördan kan ju variera om man har en supportfunktion och/eller så kan vissa arbetsuppgifter vänta och då får man ta i  lite extra någon annan dag. Frihet under ansvar osv. men jag skulle tro att övertid väger upp överlag. 
Ursprungligen postat av multifaros
Utöka citat
Alltså noll innebär i mitt fall inte literally noll utan snarare ganska mycket mindre än vanligt. Vi har inte jättemycket att göra i allmänhet just nu, efter ca 3 veckor totalt infernaliskt kaos med övertid varje dag, så orken är inte på topp i allmänhet.
Ursprungligen postat av Giffox
men jag skulle tro att övertid väger upp överlag.
Utöka citat
så att man kan vara extra ineffektiv, jobba fler timmar och premieras för sin ineffektivitet (ob)? good job bruh
Senast redigerad av ormish den 22 juni 2015 14:40.
Ursprungligen postat av ormish
så att man kan vara extra ineffektiv, jobba fler timmar och premieras för sin ineffektivitet (ob)? good job bruh
Utöka citat
I mitt fall så får jag inte mer betalt så det är min fritid som drabbas om något. 
Ursprungligen postat av Giffox
I mitt fall så får jag inte mer betalt så det är min fritid som drabbas om något. 
Utöka citat
+1
Idag är det M Å N D A G
Sanning.
Så va den dan förstörd.
Y E S 

L E D I G
Ta han

Klipp toung
städmåndag. städa åt mor.
Duktigt sheik!
Viktigt med rutiner