ÖvrigtMåndag

är bög samtidigt, ångar

legendary stuff right there
Tydligen en Internet grej att man är gay om man röker ecig så jag brukar säga att jag bögar mig när jag gör det.
The hardest part about vaping is telling your parents that you are gay
Kanske har någonting att göra med att det ser ut som man suger på en robotkuk, men det vete katten.
Ursprungligen postat av rhymez
Tydligen en Internet grej att man är gay om man röker ecig så jag brukar säga att jag bögar mig när jag gör det.
Utöka citat
hur fan ska man koppla (ångar) till att du röka e-cigg
Man ångar ju för I helv
inget man ångar i största laget sas
M Å N D A G ! !

spenderar den just nu på ett tåg dock och det suger ju. men d tar sig så småningom som d heter för kl 11 är det euro talk
Om ånga är bögigt är isbildning straight?
Fan va måndag suger
Ska lära dig allt jag kan
Vakna efter en timme, varmt å kvavt

Ta nån tablett, slumra en stund

Gräsklippare kommer
Trött man blir på taskiga klippare, beklagar
Bra måndag!

Ledig
Brygger en öl
Städar lite
Wolfbrigade & Sleep ikväll <3 
Sol
Börjar 17 och ska jobba natt, så passar på att hänga på balkongen, hinka kaffe och ha det gött! Bra måndag so far
Ursprungligen postat av kin
Bra måndag!

Ledig
Brygger en öl
Städar lite
Wolfbrigade & Sleep ikväll <3 
Sol
Utöka citat
hälsa alla på sleep
Vaknade med varbildning i ögat (vagel på g?) och dag 2-bakis. Måste sluta dricka alkohol på lördagar, det här går inte :s
Söndagsångest på en måndag, classic 30plus-joke som kroppen drar på en
Ursprungligen postat av ctrlalttdc
Vaknade med varbildning i ögat (vagel på g?) och dag 2-bakis. Måste sluta dricka alkohol på lördagar, det här går inte :s
Utöka citat
Feel ya mang
tuffaste måndagen på länge. Sven6a som avslutades med rejv och telefon tappad i taxi
Ha en gla måndag
Testa att bara dricka alkoholfritt efter kl 00.
En vanlig miss är man slentriandricker starköl och drinkar när man kanske eg  främst bara ville ha lite vätska.
Har fan skavsår på läppen pga drack så jäkla mkt bärs
:(

4 pers är väl inte så många egentligen? Menade absolut inte bara som att vi endast var tråkmånsar som skulle gå direkt...
Eller å andra sidan är det typ halva forumet!
största forumträffen sen 2012 (hemliga chatten exkluderad)
Ikväll jävlar ska man drop out of life with bong in hand å follow the smoke toward the riff filled land
Ta det lugnt, addek.
Default avatar

« Tillbaka till Off-topic