SamhälleSöndag

Ursprungligen postat av Oddrose

vad är det?
Utöka citat
Döda djur är alltid fel no matter what
Den traditionella hemmaveganen bryr sig bara om söta djur.
Ursprungligen postat av rhymez
Döda djur är alltid fel no matter what
Utöka citat

Va
jag blir mer och mer övertygad om att @rhymez faktiskt har någon form av utvecklingsstörning. Man kanske är för hård mot honom med tanke på omständigheterna?
Men sluta vara så vidrig. Hint: även du har en enorm UFO-aura.
Veryoddrose om man säger så
My boys
My boys
Utöka citat
sämsta animal collective-låten någonsin
Ursprungligen postat av Oddrose
jag blir mer och mer övertygad om att @rhymez faktiskt har någon form av utvecklingsstörning. Man kanske är för hård mot honom med tanke på omständigheterna?
Utöka citat
detta är så cringe
Ursprungligen postat av peach
sämsta animal collective-låten någonsin
Utöka citat
heter den inte "my girls"?
jesus christ
Lyssnar inte så mycket på indie pretto skit tyvärr
Lyssnar inte så mycket på indie pretto skit tyvärr
Utöka citat
lyssnar du på hatebreed fortfarande?
Ursprungligen postat av Lystrad
lyssnar du på hatebreed fortfarande?
Utöka citat
"Skit" var lite väl att ta i, tog bara I lite för att peachy är så taskig idag.
jag har en ängels tålamod med dig, pysen

Kul att kolla på vad man mest sökt på
Snart timme 24 av denna helvetiska lördag
ska egentligen vara extremt sliten efter tre dagars festande, någon natts sömn förlorad, mkt nytt folk och nya intryck, mkt psykoaktiva substanser, främst centralstimulerande men var en rätt rejäl farmakologisk häxkittel jag drogs in i; men jag hade framförhållning och var/är väl utrustad, så mår rätt fint. dagen har passerat, och kommer att fortsätta passera, relativt fort; kanske blir det till och med en bra dag. om inte annat är den precis uttryckta hoppfullheten — tron på en eventualitet: övertygelsen baserad på en föreställning om ett meningsfullt scenario förverkligad — en indikation på ett gott sinnesmod.

må väl gott folk! :)
Visa pattarna
Allltför reserverad och mitt beteende alltför styrt av en stark känsla av dekorum — och tankar och beslut är kommer aldrig ensamma, de är alltid sammanslutna med emotioner eller känslor, tom neurobiologiskt — för att jag ska ’visa pattarna’.  Men tack för uppmaningen!
forumet!
Default avatar

« Tillbaka till Off-topic