ÖvrigtGlorious motherland Kina-shopping-tråden

Vad ska man ha för surfplatta?
gissar på 'xiomixi bongpill pigall 8.9' eller ipad pro, men jag har egentligen ingen aning
Ursprungligen postat av Giffox
Vad ska man ha för surfplatta?
Utöka citat
Lenovo Tab 4 Plus finns på elgiganten just nu fast endast 10"
2 normie? Inget kina-klipp precis. Vill ha en stor.
Med tangentbord?
Näe, inget krav
Du måste våga ställa krav @Giffox
Inte så stor koll men kolla techtablets youtube kanal. Han testar massa kinesiska plattor.
Om någon är ute efter trådlösa hörlurar kan jag tipsa om dessa:

https://www.aliexpress.com/item/Mpow...311.0.0.fJiLnK

Extremt bra ljud, sitter perfekt (till och med under löpturer) och mikrofonen verkar fungera bra då jag har talat mycket i telefon med dem utan klagomål. Tog strax under två veckor att få hem dem också.
har du inte ett mobilabb redan? bara fråga om ett till simkort.
Har all expenses paid via företaget men kan kolla.
Ganska enkelt att göra en wifi hotspot av mobilen annars om det skulle krångla med extra simkort.

Edit: har goda erfarenheter av Huawei själv för övrigt. Mycket nöjd med min P9, frun har en honor 8 och grabben en p9 lite. Mycket prisvärt. 
Senast redigerad av Endymion den 14 augusti 2017 12:02.
Är halv intresserad av en smartwatch som det går att lyssna på Spotify på som sen kopplas ihop med trådlösa hörlurar likt Samsungs Gear 3. Finns det nån sån @rhymez ?
Ursprungligen postat av Moopey
Är halv intresserad av en smartwatch som det går att lyssna på Spotify på som sen kopplas ihop med trådlösa hörlurar likt Samsungs Gear 3. Finns det nån sån @rhymez ?
Utöka citat

vill du ha spotify appen installerad i klockan eller bara kunna kontrollera/media knappar?

Alla klockor har ju max 4GB minne så det blir ju inte mycket musik direkt lol.
Senast redigerad av rhymez den 15 augusti 2017 22:50.
Verkar som det inte finns några klockor med spotify förutom Gear S3 annars vet jag några kina klockor med musikspelare om du skulle orka tanka ner låtar.
Senast redigerad av rhymez den 15 augusti 2017 23:04.
Äsch då får det vara! Tack för att du kolla!
Ursprungligen postat av rhymez
Alla klockor har ju max 4GB minne så det blir ju inte mycket musik direkt lol.
Utöka citat
Men vadå, man streamar väl musiken? Om man nu inte vill ha alla sina spellistor offline tillgängliga så är de inget problem väl
Ursprungligen postat av mooltipahs
Men vadå, man streamar väl musiken? Om man nu inte vill ha alla sina spellistor offline tillgängliga så är de inget problem väl
Utöka citat
Har flera hurtbullar på jobbet som gnäller att det är otympligt att ha med sig mobil när de är ute och springer så i det avseendet kan det ju vara smidigt om man har det direkt i klockan. 

Har själv en Sony Smartwatch 3 och om jag inte minns fel kan man åtminstone lägga in musik lokalt på den. Jag har den mest för notifications och för att kunna ha telefonen på ljudlöst och ändå märka grejer på jobbet så inte testat men...
Hm jag gjorde en tankevurpa där i guess. Man får nätanslutning i klockan genom mobilen antar jag? Eller hur fungerar det?

ser nice ut

engelsk version redan ute.
Senast redigerad av rhymez den 16 augusti 2017 09:32.
Ursprungligen postat av mooltipahs
Hm jag gjorde en tankevurpa där i guess. Man får nätanslutning i klockan genom mobilen antar jag? Eller hur fungerar det?
Utöka citat
Yes. Så streama musik i spåret blir knepigt utan mobil. Däremot har min klocka visst GPS och lullull om jag skulle vilja posta mina icke existerande motionsrundor på fb efteråt :p
Default avatar

« Tillbaka till Off-topic