ÖvrigtOnsdag

Onsdagen – veckans mest underskattade dag! Denna ljuvliga oas mitt i vardagstristessens öken. Ett andningshål när du behöver det som mest. Eller ska man kanske säga vattenhål? Onsdagen är ju i folkmun också känd som lillördagen då den ger dig tillåtelse att ägna dig fullt ut åt vidrigt babylonsk skörlevnad (namnet är en förkortning av "Onans dag" och är en hyllning till den lille masturbatören från Bibeln) mitt i veckan utan att någon har rätt att säga åt dig. Så oerhört, som ni kids säger, "fet" dag.

Hur ser era extraordinära onsdagsplaner ut? Tänker ni dricka kaffe? TA DÅ DET I EN ANNAN TRÅD!
Senast redigerad av Agitopop den 11 maj 2016 14:42.
man kanske ska ut o sätta sig glassa lite njuta av sommarn
ätit 500g kvarg
TA DÅ DET I EN ANNAN TRÅD
Jag ska sätta mig på en uteservering och dricka ÖL. Sen ska jag gå och se Kevin Morby.
Ursprungligen postat av rhymez
ätit 500g kvarg
Utöka citat

Bra där. Saknar den klassiska kombon kvarg och fun light. Funderar på att köpa för att snaska lite!
Senast redigerad av Sheik den 11 maj 2016 14:53.
jag ska ut på en löptur

sedan blir det lite enkel mat och lite öl ikväll.
Ursprungligen postat av jsf
sedan blir det lite enkel mat och lite öl ikväll.
Utöka citat

och kanske lite svart guld och ett nyp?
jag har druckit tillräckligt med kaffe för idag och jag knullar inte om jag är ogift för det är haram
Bara om knullet sker i skäggbiffen.
Övriga kroppsöppningar är absolutely halal.
Kan en moderator trådbanna alla som går OT i min onsdagstråd, tack?
idag ska jag också äta glass
jag åt glass på ballen nyss. Sandwcich blev d. Nu ska jag koka en kaffe tror jag.
Först ska jag sätta mig på uteserveringen till mitt lokala gbgpunk-café/veganfik och dricka öl bland femtioåringar med tuppkam, sen ska jag åka till Pusterviks uteservering och dricka öl bland hipsters.

Typiskt bra ställe, men det skulle ju ni inte veta något om era plebs.
Would not fika, nej.
vad vet du om fika, du e inte svensk
snygga trajbs du skaffat på överarmen aggan
E på seminarie, sugen på en bira men har inga vänner.
Ursprungligen postat av movado
snygga trajbs du skaffat på överarmen aggan
Utöka citat
Det där är Crippa från Attentat och Troublemakers du dissar nu, jävla posörpunkare.
jag har varken dissat någon eller kallat mig för punkare

men jag ber ändå om ursäkt ifall jag råkat förolämpa någon

förlåt.
Två felaktigheter och en passivt aggressiv ursäkt. Klent.
fan vad mopsig stämning det är här kom jag in och var lite glad och trevlig och så får jag den här skiten hälld över mig nej fyfan vet ni vad fuck you allihopa
Okej okej, förlåt att jag tjurar, men det är för att folk gör sitt bästa för att förstöra min tråd med kvarg- och glassnack. Jag ber om ursäkt för att jag tog ut det på dig.
Ursprungligen postat av SNV
fika
Utöka citat
Säljer de ens öl och sprit?
Ursprungligen postat av Giffox
Säljer de ens öl och sprit?
Utöka citat
Ja, annars hade jag givetvis inte gått dit.
Ursprungligen postat av Agitopop
Okej okej, förlåt att jag tjurar, men det är för att folk gör sitt bästa för att förstöra min tråd med kvarg- och glassnack.
Utöka citat

Vad har du själv gjort denna onsdag, låt mig gissa, spenderat hela dagen med att leta brister hos ynglingar på ett nintendoforum, vid 37 års ålder.
Det är onsdag och dagen börjar således officiellt klockan AW. Vem fan bryr sig om vad folk gör på förmiddagen, plebbo. Men i övrigt hade du rätt, ja.
Vad har du själv gjort? Dyrkat Oden och heilat?
Default avatar

« Tillbaka till Off-topic