SamhälleSådan är kapitalismen

Lajka det här inlägget om du också tycker hitlern gjorde fel
all sjukhusmat är billigast möjliga pga lagen om offentlig upphandling ??? killgissning
Tycker maten på bilden ser rätt nice ut
Ursprungligen postat av Box
Tycker maten på bilden ser rätt nice ut
Utöka citat
ser tom sjukt lyxig ut
jag tycker sjukhusmaten är godare än den mat jag inte brukar orka laga hemma
Senast redigerad av blastjocke den 21 mars 2018 08:23.
kunde testa amazon prime på .com med ett tryck utan några godkännanden om att de skulle börja dra 12.99$ efter en månad. Jag fick inget av prime tjänsterna, prime video eller music funkade inte ens pga geographical reasons ens.

Man hade typ ingen aning om att pengar skulle dras fören jag gick in på my account och sedan prime settings. För att avsluta premurationen behövde jag se en sida där det stod alla "benefits" jag fick med prime som jag inte får, sedan kom man till en till sida där det stod typ "are you sure?", tryckte på cancel benefits där också, kom sedan till en ny sida där det stod "we are so sorry about losing you, click the button below to cancel subscription". Nu var min prenumeration på något jag inte skulle få ta del av avslutat.

sådan är kapitalismen
based monster
ST-facket bekräftar nu att handläggare på Försäkringskassan som gör fler avslag får högre lön. Arbetsplatsombud vid flera olika kontor vittnar om att antalet avslag tas upp på lönesamtal. Det var efter Dagens ETC:s avslöjande som fackförbundet valde att kontrollera uppgifterna. 
Utöka citat
Som privata försäkringar i USA alltså och det skulle ju staten fixa inte bli till så.
Avgå alla.
Default avatar

« Tillbaka till Off-topic