ÖvrigtDegeneracy

Ursprungligen postat av Kaithen
Skiter björken i skogen?
Utöka citat
skiter björk i helge skoog?
Kan knappt vänta tills jag kommer hem så jag kan se klippet
Having sex with potato flour IS a good idea.
having sex with x is a great idea
Having sex is a bad idea, redpilled doctor confirms

Gör jag rätt?

Glöm vad jag sa tidigare, hoppas anti-degeneracy Islam tar över väst snart.
Senast redigerad av rhymez den 21 maj 2017 18:52.

-HÖRLURSVARNING-
Ursprungligen postat av rhymez
SEX

IS

HEALTHY
Utöka citat
DU HAR JU FÖR FAN ALDRIG ENS VART I NÄRHETEN AV ATT UPPLEVA DET SÅ SLUTA UTTALA DIG OM SAKER DU INTE VET NÅGOT OM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sitt där i ditt vidriga ivory nofap-tower och känn dig bättre än alla andra för att du inte deltar i "degeneracy", sanning är (dessvärre för din del) heeeeeelt tvärt om.
Senast redigerad av kin den 29 maj 2017 21:57.
wöööööööööööööööö NU LIGGS DET PÅ ÖPPEN GATA wööööööööööööö
... rhymez e dum på samma sätt som alltid måste tvångsmässigt reagera genom att bli sur på samma sätt som alltid fast det skett tusen gånger eftersom en chans att visa sitt avståndstagande från dylikt måste tas då aktivt deltagande i kampen undermedvetet (hoppas jag) bedöms vara ev+ eftersom det demonstrerar ens commitment to the righteous cause 

Eller? Srsly de finns inget behov av o bry sig de e inte irl, ingen mår dåligt av rhymez (hoppas ja) och han har nada inflytande

Det vore trevligt om han behövde anstränga sig liiiiite grann för o få åtnjuta agiterad respons
Senast redigerad av Genn den 8 juni 2017 17:37.
Eller så kollektiv blockerar vi möget med en dedikerad till att avstå från att blocka honom, för att i en egen avsedd tråd posta de få utvalda creme de la creme inläggen som e värda att bemötas med respons. Främst exceptionellt korkade inlägg eller de eventuellt få vettiga?
Senast redigerad av mooltipahs den 30 maj 2017 11:28.
Ursprungligen postat av kin
DU HAR JU FÖR FAN ALDRIG ENS VART I NÄRHETEN AV ATT UPPLEVA DET SÅ SLUTA UTTALA DIG OM SAKER DU INTE VET NÅGOT OM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Utöka citat
önskar att folk kunde sluta kalla seppon som de facto har idiotiska idéer och tankar för troll. sluta förminska och förmildra deras enfaldighet, tack.
Ursprungligen postat av peach
sluta förminska och förmildra deras enfaldighet, tack.
Utöka citat
Exakt!
Han skrev ju bara häromdagen att han gillade uppmärksamhet. I och med det finns det nog god möjlighet att han väljer att uttrycka åsikter som folk blir arga på.
Ja rhymez är ett ceppo 90% av forumet vet och håller med om detta, onödigt och tröttsamt att calla ut VARENDA jävla inlägg han skriver och ropa ceppo, det förändrar såklart ingenting utan blir bara onödig och jobbig läsning och får hela jävla forat att handla om rhymez. 

Om du blir så upprörd att du måste skriva ett rageinlägg varje gång du ser rhymez användarnamn, blockera hen och gå vidare med ditt liv i sånna fall tack.
Det roar iaf mig nu när jag själv knappt orkar hålla på.
Ursprungligen postat av Giffox
Det roar iaf mig nu när jag själv knappt orkar hålla på.
Utöka citat
Det vet vi mannen
var fan är samhället påväg?

"När klockorna började ringa i Hedvig Elonora kyrka på Östermalm i Stockholm kom kung Carl Gustaf och drottning Silvia, i sällskap med prins Carl Philip, in i kyrkan.

En kort stund stannade de till, i vördnad, framför den mörka kistan där framme, omgiven av ett gigantiskt blomsterhav, innan de intog sina platser längst fram till vänster, bredvid prinsessan Christinas make, Tord Magnuson, som kom ensam."

Bildtext: Carola sjöng "the final countdown".

http://www.aftonbladet.se/nyheter/a/...t-med-vannerna
Ursprungligen postat av soma
Carola sjöng "the final countdown"
Utöka citat
lol
ROFL
Undra vem som sätter priset på bajset? Hon själv eller kunden?
Default avatar

« Tillbaka till Off-topic