ÖvrigtBorgar-tråden

Ursprungligen postat av jsf
han kom billigt undan om du frågar mig
Utöka citat
Vilket straff hade varit lämpligt?
har ingen gjort
Utöka citat
Du tycker ju att han kom billigt undan trots att det enda som är klarlagt är att han var jävligt full på en fest? Aftonbladet har hjärntvättat dig.
Ursprungligen postat av Zeit2
Du tycker ju att han kom billigt undan trots att det enda som är klarlagt är att han var jävligt full på en fest? Aftonbladet har hjärntvättat dig.
Utöka citat
du är bekräftat troll nu.
Ok, tack för infon, frau Översittare.
Fraulein ubersitzen
Ursprungligen postat av mooltipahs
Fraulein
Utöka citat
Det här är fett nedvärderande och vi säger inte så i Tyskland.
Vi är svenskar och inte i tyskaland!? "Vi"!?
Ursprungligen postat av Tryne
Vilket straff hade varit lämpligt?
Utöka citat
jag ska läsa i sharia, återkommer

Ursprungligen postat av Zeit2
Utöka citat
haha skön omskrivning av diskussionen. jag har redogjort i posten tidigare vad jag tror om spektaklet
jackie är en skön dude av världen
🤙🏽🤙🏻🤙🏿
Ja, das ist richtig!
Ursprungligen postat av peach
🤙🏽🤙🏻🤙🏿
Utöka citat
bra att du satte in bruna så jag kan identifiera mig med den och känna mig inkluderad!
jag ska läsa i sharia, återkommer
Utöka citat
Uthängd på löpsedlarna, förlorat anseende, pengar och styrelseuppdrag är ett ganska kännbart straff skulle jag säga.
smidigt/billigt/lättförståeligt program/tjänst för bokföring?? av enskild firma.

@Oddrose
Ursprungligen postat av multifaros
smidigt/billigt/lättförståeligt program/tjänst för bokföring?? av enskild firma.

@Oddrose
Utöka citat

Sry dude men jag är helt clueless när det kommer till ekonomi och skatteregler.
Tror att man kan ladda ner excel-mallar för sånt där. Obs, är jugge och därmed inkapabel att bokföra ordentligt.
Racist!
Ursprungligen postat av Giffox
Tror att man kan ladda ner excel-mallar för sånt där. Obs, är jugge och därmed inkapabel att bokföra ordentligt.
Utöka citat
har kört excel fram till nu, men det är tydligen _olagligt_ :S
har du provat, är det lättbegripligt?
Utöka citat
näe inte personligen, men haft frilansande kollegor som sagt att det funkar prima!
Har du inte en revisor som kan göra detta åt dig @multifaros ?? Eller va tusan har man revisorn till?
Ursprungligen postat av Oddrose
Har du inte en revisor som kan göra detta åt dig @multifaros ?? Eller va tusan har man revisorn till?
Utöka citat

min revisor gör bara deklarationen. han kan göra bokföringen också men det kostar extra. men det blir typ lika mycket jobb för mig ändå, om inte mer? måste liksom skicka till honom då så fort jag skickat faktura/köpt nåt
har du provat, är det lättbegripligt?
Utöka citat
Visma är fina grejjer.
jag gillar speedledger pga cleant utseende, har enkel synk med mitt seb-konto för autokontering + snabb support som verkar kunna sina grejor. men visma har säkert detsamma.
Fick en gratis upgrade till business hem från new york. Bra flyt nu, ping @Jackie
Fick en gratis upgrade till business hem från new york. Bra flyt nu, ping @Jackie
Utöka citat
Hahaha, my dude! Vilket flybolag? :) På flyget nu?
Ursprungligen postat av Jackie
Hahaha, my dude! Vilket flybolag? :) På flyget nu?
Utöka citat

SAS, inte riktigt Emirates-klass men en av de bästa businesskabinerna i Evropa!

Lyfter inte förrän om några timmar!

SAS, inte riktigt Emirates-klass men en av de bästa businesskabinerna i Evropa!

Lyfter inte förrän om några timmar!
Utöka citat
Njoy, för det är du värd :)
Default avatar

« Tillbaka till Off-topic