ÖvrigtCuckstories och andra confessions

Se så, lätta på hjärtat nu, @Moopey.
Mena ju att alla hade bra cuckstories som med rhymez på sitt rum men aja delar med mig jag med:

I gymnasiet brukade dom köra blodpudding och som alternativ potatisbullar. Det var alltid enorm kö till potatisbullarna för blodpudding var "nasty". Jag gillar dock blodpudding så en dag när jag kom ner till matsalen och såg den gigantiska kön till potatisbullarna så tänkte jag "äsch jag tar ba blodpudding" som det inte var nån kö till. 

Tog en tallrik och gick för att ta men känner att folk tittar på mig. Vänder mig om precis innan jag ska ta blodpudding o ser att alla tittar frågande på mig. Får panik och säger halvhögt "NÄ JA SKOJJABA" och la tillbaka tallriken och ställde mig sist i kön till potatisbullarna.
när började begreppet "cuck" innefatta att gilla en maträtt som vissa tycker är oaptitlig lol
Makalöst kass trådstart men detta
Ursprungligen postat av Moopey
Tog en tallrik och gick för att ta men känner att folk tittar på mig. Vänder mig om precis innan jag ska ta blodpudding o ser att alla tittar frågande på mig. Får panik och säger halvhögt "NÄ JA SKOJJABA" och la tillbaka tallriken och ställde mig sist i kön till potatisbullarna.
Utöka citat

:DDD
Ursprungligen postat av multifaros
när började begreppet "cuck" innefatta att gilla en maträtt som vissa tycker är oaptitlig lol
Utöka citat
Var väl mer cuckigt att inte våga ta maten o ställa mig sist i kön
Ursprungligen postat av Moopey
Var väl mer cuckigt att inte våga ta maten o ställa mig sist i kön
Utöka citat
nu lät du ju han cucka dig genom att han fick dig att förklara det självklara :-D
Fuuuuuck
i och med den här tråden kanske cuck-memet är officiellt dött?
You wish!

Berätta allt nu multifallos
tycker fortfarande av forumets största stund av cuckeri är företeelsen 'inte fisa i jeansen'
Haha :D
Ursprungligen postat av Jackie
Makalöst kass trådstart men detta
Utöka citat
i och med den här tråden kanske cuck-memet är officiellt dött?
Utöka citat
Cuckad i min egen tråd.
Cuck'd Kaithen, låter lite som en tråkig sitcom av Chuck Lorre
Ursprungligen postat av movado
tycker fortfarande av forumets största stund av cuckeri är företeelsen 'inte fisa i jeansen'
Utöka citat
????
– En av fördelarna med att leva i en trio är att man får fler presenter på födelsedagar och högtider, vi gillar att fira allting, säger Matt.
Utöka citat
Matt är supercuckad leeel.
Ursprungligen postat av Jackie
Matt är supercuckad leeel.
Utöka citat
Bilden sa ju allt. Matt går lite vid sidan med en hund.

Mest WTF dock är att de bor tre personer i en jävla etta.  Kan iofs vara en stor etta. Men fortfarande bar ett rum på tre pers.
Det är ju såklart Matt och Cait som båda blir cucked
Matt är  mest cucked eftersom han inte ens verkar gilla tjejer??  Om man läser texten
"Everbody loves Chris" - hade kunnat vara en quirky late 90s/early 00s romcom set in NY lel
Matt är  mest cucked eftersom han inte ens verkar gilla tjejer??  Om man läser texten
Utöka citat
Sant han är mest cucked av de två
Tänker på parks n rec där april dejta en kille som va straight for her men gay for nån annan
1 1/2 Cucks
Utöka citat
Då är det väl bruttan som är cuckede om killarna rör om i varandras bajslådor och hon får sitta i hörnet och titta på
Utöka citat
försöker du säga att alla bögar är cucked
Ursprungligen postat av BIG_JIM_RENNIE
försöker du säga att alla bögar är cucked
Utöka citat
Om man är bög men är tillsammans med en tjej endast för att få va med en dude är man rätt cucked imo
what box said

bögar generellt är verkligen inte cucked
>Lämnade dålig recension till firman som byggde mitt hus

>Försäljaren tränar på mitt gym

>Byter numera om på toan eller x4 speed om den är upptagen
Default avatar

« Tillbaka till Off-topic